Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Yellow Canary lansează „Mind me asking?” o campanie ce militează pentru normalizarea discuțiilor despre starea emoțională și psihologică

Mind me asking
  • Platforma Yellow Canary lansează Mind me asking? și se aliniază Mental Health Awareness Week
  • Yellow Canary susține normalizarea discuției despre starea mintală a angajaților, ca răspuns la numărul din ce în ce mai ridicat al cazurilor de burnout, depresie sau anxietate
  • Sănătatea mintală la birou în cifre
  • Cum se folosește aplicația gratuită Yellow Canary

Yellow Canary, o platformă ce analizează gratuit starea emoțională și psihologică a celor interesați, lansează Mind me asking? o campanie ce militează pentru normalizarea discuțiilor despre sănătatea emoțională în special în cadrul organizațiilor de muncă.

Yellow Canary a fost lansată în perioada de izolare și a fost gândită ca un sistem de alertă timpurie pentru persoanele care resimt un impact emoțional negativ de-a lungul acestei perioade. Platforma* a fost creată de specialiști și doctori în neuroștiințe și psihologie, pornind de la o metodologie de studiu creată de Universitatea Harvard.

Mind me asking

„Starea emoțională și psihologică afectează profund felul în care trăim, muncim și relaționăm. Azi mai mult ca oricând angajații din întreaga lume ce sunt afectați de provocări ale sănătății emoționale și psihice, precum burnout-ul sau stresul cronic, dar și depresie sau anxietate, resimt nevoia de a putea normaliza discuția și de a primi ajutor în interiorul companiei sau locului de muncă.
Teama de a-și pierde locul de muncă sau de a fi judecați de colegi și management sunt doar câteva dintre motivele pentru care angajații aleg să nu își împărtășească poveștile. Mind me asking? a venit, deci, ca un răspuns natural la această nevoie, aliniindu-se Mental Health Awareness Week ce se celebrează în Marea Britanie în săptămâna 10-16 mai. Ne dorim ca ceea ce astăzi nu se poate aborda să devină în viitor un subiect obișnuit pe agenda de discuții interne a fiecărei companii. Mai mult, ne dorim ca un număr cât mai mare de companii, specialiști de Resurse Umane și angajați din toate domeniile să se alăture campaniei și să împărtășească poveștile lor pe pagina de LinkedIn a aplicației sau pe conturile de socializare personale. Astfel putem avea o voce comună și puternică în lupta normalizării acestui tip de discuție.” declară reprezentanții platformei.

Sănătatea mintală la locul de muncă

Un studiu recent realizat de Mental Health First Aid (MHFA) England arată că:

  • 25 % dintre cei 2000 de respondenți nu au făcut parte dintr-un program de analiză a stării mintale
  • 29% dintre aceștia nu au avut niciodată o conversație despre sănătatea lor psihică și emoțională cu superiorul lor ierarhic.
  • 43% dintre angajați declară că starea lor psihică a rămas aceeași sau s-a înrăutățit pe perioada pandemiei/

În plus, 6th European Working Conditions Survey realizat cu respondenți din 35 de țări Europene arată că țările cu cel mai ridicat număr de cazuri de burnout se află predominant în Europa de Est și Europa de Sud.

Yellow Canary, o platformă gratuită pentru cei ce își doresc să recâștige controlul asupra stării lor psihice și emoționale

Utilizatorii își creează gratuit un cont pe site și completează zilnic studiul. Rezultatele vor apărea automat în contul creat, imediat după finalizare. Testarea zilnică este importantă, pentru că oferă datele necesare urmăririi evoluției stării utilizatorului și ajută la obținerea unor informații concludente. În funcție de rezultat, utilizatorul poate fi pus în legătură cu psihologii parteneri, pentru a beneficia de consiliere gratuită. Consilierea psihologică este asigurată de către psihologi independenți sau specialiști din cadrul ONG-ului Respiro.

Platforma poate fi accesată aici: https://www.yellow-canary.org/.

Lemon Studio este o companie de comunicare ce folosește științele comportamentale și neuroștiințele pentru a crea campanii creative științific optimizate pentru a crea cea mai bună experiență pentru consumatori și de a genera cel mai mare nivel de vânzări.

* Proiectul a fost gândit și dezvoltat de către Buyer Brain și Terragni Consulting, implementat de Lemon Studio, Coding Heads, AIPSS și Prime Telecom, derulat în parteneriat cu ONG-ul Respiro și psihologi independenți.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.