free download 78 travel guides written by experts

www.fabricadecontrafacere.ro – 30.000 de vizitatori unici in prima saptamana de la lansare

Platforma de comunicare online din cadrul campaniei „Tigările contrafăcute pot conține orice”, creată de agenția Kaleidoscope și desfășurată pentru clientul British American Tobbaco, www.fabricadecontrafacere.ro, a atras în prima săptămână de la lansare peste 30.000 de vizitatori unici și a fost share-uit de 1.500 de ori in facebook.

Site-ul expune în profunzime problema contrafacerii și este alcătuit din câteva filmulețe șocante, ce ilustrează într-un mod brutal cele 3 probleme mari ale contrafacerii țigărilor:  producția, depozitarea și transportul, fiecare element contribuind la proasta calitate a țigărilor contrafăcute.

În subsidiar, site-ul abordează și problema contrabandei și a crimei organizate, portretizate prin cele 2 personaje care conduc afacerea de contrafacere.

„Campania online vine ca o continuare firească a celei ATL, păstrând aceeasi notă de realism, dar adăugând un layer în plus de interactivitate și de informație. Pentru a capta atenția publicului, am ales ca manieră de realizare video interactiv, pentru că așa am putut transmite un mesaj foarte puternic și de impact, implicând și userul în parcursul poveștii. Ca mod de realizare, am ales stilul realist, la persoana întâi, prin care userul descoperă treptat procesul fabricării țigărilor contrafăcute într-un peisaj sumbru, mizer, întunecat. Cu ce ne dorim să rămână userii după experiența din site? Cu un mare semnal de alarmă legat de consumul țigărilor contrafăcute, care pot conține absolut orice”, spune Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope.

În paralel, publicul poate afla, vizitând www.fabricadecontrafacere.ro, și informații utile despre elementele care îți indică dacă un pachet de țigări este sau nu original.

„Tigările contrafăcute pot conține orice” este campania de informare realizată pentru clientul British American Tobacco de către Kaleidoscope (comunicare digitală), Graffiti BBDO (advertising) și Graffiti Public Relations (PR) și reprezintă o reacție la creșterea susținută a traficului de țigarete contrafăcute.

Echipa Kaleidoscope implicata in proiect:
Ioana Hurjui – Copywriter
Dan Petru – Art Director & Flash Development
Csaba Nacu – Art Director
Mihnea Belcin – Senior Programmer
Miruna Ocnarescu – Client Service Director
Alex Cofaru – Account Manager
Vlad Ciocan – Digital Marketing Manager
Lavinia Florea – Account Director Graffiti BBDO

Echipa British American Tobacco:
Valentin Canura – Corporate and Regulatory Affairs Manager
Adrian Popa – Head of Corporate Regulatory Affairs SE Europe

Despre Kaleidoscope

Kaleidoscope este agenția digitală de creatie a grupului BBDO Romania. Motivată de ambiția de a crea idei interactive și relevante pentru consumatori, cu impact semnificativ asupra modului în care aceștia percep și se raportează la branduri, Kaleidoscope are în portofoliul de clienți: Philips, Dacia, Bayer, Skittles, UNIQA, Pepsi.

Bucuresti, 17.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *