Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Wunderman sustine campania de comunicare pentru Miss Universe Romania 2009

Agenţia Wunderman a dezvoltat, în ultimele trei luni, campania de comunicare pentru concursul de frumuseţe Miss Universe® România 2009. Campania a început în luna mai şi va continua până în luna septembrie a acestui an.

Pentru proiectul Miss Universe® România agenţia Wunderman a acordat consultanţă pentru partea de strategie de comunicare şi media relations.

Principalele obiective ale campaniei au fost schimbarea percepţiei publicului asupra acestui concurs de frumuseţe şi atragerea unui număr mare de participante care să corespundă standardelor şi valorilor promovate de competiţie: frumuseţe, inteligenţă, valori morale bine conturate. Mesajele campaniei au menţionat beneficiile şi valoarea premiilor obţinute de câstigătoare, precum şi persoanele publice importante implicate în această competiţie de-a lungul timpului (Daniela Nane şi Roberta Anastase, foste deţinătoare ale titlului Miss Universe România), susţinătorii (Nadia Comăneci) sau membrii juriului (Doina Levintza, Anastasia Soare).

Campania a urmărit punctarea câtorva etape importante pentru maximizarea rezultatelor: atragerea cât mai multor înscrieri în prima fază a concursului, obţinerea de audienţă pentru emisiunea în care a fost desemnată câştigătoarea şi consolidarea imaginii pozitive a competiţiei prin prezentarea beneficiilor de imagine de care se bucură câştigătoarea.

“Concursul Miss Universe a fost organizat în România anul acesta după 11 ani de absenţă. Unul dintre principalele obstacole cu care ne-am confruntat au fost preconcepţiile românilor cu privire la concursurile de frumuseţe. La baza scepticismului au stat evident ediţii trecute ale unor competiţii de gen organizate la noi, marcate de lipsa de transparenţă. Prin campania de comunicare  desfăşurată înainte de începerea concursului am încercat să-i  conferim acestuia credibilitatea cuvenită şi să atragem acel tip de concurente care ar fi putut reprezenta ţara noastră cel mai bine”, a declarat Mihaela Mureşanu, PR Director Wunderman. 

Până în acest moment campania a înregistrat rezultate peste aşteptări. Au fost generate  peste 300 de articole şi apariţii în toate mediile de comunicare: presa scrisă, online, radio şi TV.  Gala în cadrul căreia a fost aleasă câştigătoarea României a fost transmisă în direct pe TVR 1 în data de  27 iunie. Emisiunea a fost  produsă şi prezentată de Valentina Ionescu şi a înregistrat 938.000 de telespectatori în momentul de maximă audienţă.  Câştigătoarea Miss Universe® România 2009 se afla în acest moment în Bahamas unde va concura alaturi de alte 83 de concurente pentru titlul de Miss Universe 2009. Marea finală va avea loc pe 23 august şi va fi transmisă de postul de televiziune Acasă.

„Miss Universe este cel mai prestigios concurs de frumuseţe din lume si se desfăşoară sub patronajul lui Donald Trump in colaborare cu NBC. În plus, reprezintă o ocazie foarte bună de promovare pentru ţările unde este organizat. Ar fi foarte important pentru România ca această competiţie să se desfăşoare şi în ţara noastră”,  a declarat Mike Costache, deţinătorul licenţei Miss Universe® România.   

Bucuresti, 17.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.