Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Wunderman Romania este agentia de digital marketing pentru Ford Romania

Agentia Wunderman gestioneaza contul de digital marketing al Ford Romania, incepand cu luna martie 2010.

In baza contractului global, Wunderman Romania ofera servicii integrate de digital marketing pentru Ford Romania: website-uri (www.ford.ro; microsite-uri globale sau locale), campanii de online media, administrarea conturilor de social media, customer relationship management, direct marketing, SEO. 

Unul dintre proiectele cu mare vizibilitate in online realizate in acest an pentru Ford a fost lansarea noului Ford Focus in Romania prin intermediul unei campanii cu o durata de 45 de zile. Campania a avut o abordare 360° si a fost prima campanie de lansare a unui produs nou realizata de Ford Romania pe piata romaneasca. Wunderman s-a ocupat de strategia de online si offline, creatia, dezvoltarea si implementarea campaniei. Oricat de bine ai descrie ce poate sa faca o masina, sentimentul real daca iti place sau nu, il ai doar cand o conduci. Asadar, obiectivul campaniei a fost sa convinga oamenii sa faca test drive. Astfel a fost creat site-ul www.tehnologieauto.ro, locul unde oamenii descopereau masina pe parcursul campaniei si se inscriau la test drive. Pe parcursul campaniei, 4 endorseri din mediul online romanesc au testat noul Ford Focus si au comunicat experienta lor mai departe publicului din online. Ford Focus este o masina inteligenta care are o serie de tehnologii inovative menite sa faca experienta condusului una placuta si sigura. Tehnologiile au fost impartite in 4 categorii: tehnologie inteligenta, tehnologie pentru siguranta, tehnologie eco, tehnologie pentru calitate. Fiecare blogger s-a potrivit unei directii de comunicare caracteristice noului Focus: Cristian Manafu (tehnologie inteligenta), Cristina Bazavan (tehnologie pentru siguranta), Horia Brenciu (tehnologie pentru calitate) si Zoli Toth (tehnologie ECO). Pe parcursul intregii campanii, continutul generat de bloggeri implicati a fost inclus (prin feed) pe site-ul de campanie www.tehnologieauto.ro.

Campania a inclus si promovare intensa in retelele sociale, comunicare dezvoltata si mentinuta de Wunderman pentru Ford Romania cat si prin canalelele celor 4 bloggeri participanti la campanie: Facebook, Youtube, Twitter, blog-uri.

O caravana a parcurs principalele orase din tara si a aratat romanilor care sunt cele mai inovative tehnologii auto pe care le puteau descoperi la noul Ford Focus. La finalul campaniei, peste 5000 de oameni au facut test drive cu noul Ford Focus.

1.900.000 de persoane au fost expuse atat mesajelor din campania de online cat cea offline (sursa ZeList). Succesul campaniei online a fost recunoscut si prin castigarea locului 3 la sectiunea Blogging Campaign in cadrul Webstock.

Echipa care lucreaza pentru contul Ford este formata din: Tereza Munteanu – Managing Partner, Cristina Irod – Group Account Director, Carmen Sterian – Head of Strategy, Catalina Jercan – Account Executive, Radu Iason – Account Executive, Adela Puescu – Social Media Specialist, Ionuț Mustață – copywriter, Andrei Bunciu – Art Director.

Bucuresti, 25.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.