expoplast Sibiu 2019

Wunderman Romania – dublu motiv de sarbatoare

Wunderman Romania, afiliata la reteaua Wunderman worldwide, a avut numeroase motive de bucurie:  luna iunie a fost prilejul pentru o dubla sarbatorire. Lester Wunderman, fondatorul agentiei, a aniversat 89 de ani, fiind celebrat de toate filialele din lume. In plus, Wunderman Romania si-a extins activitatea si are in portofoliu un nou client : Nokia.

Fondatorul agentiei de publicitate Wunderman, Lester Wunderman a aniversat de curand 89 de ani, o varsta respectabila pentru unul dintre cei mai reprezentativi actori din publicitate. Lester Wunderman, profesor, fondator si presedinte onorific al retelei Wunderman, scriitor si fotograf, este unul dintre cei care au influentat in mod decisiv lumea publicitatii. De numele sau sunt legate numeroase inovatii din domeniul marketingului: numerele de telefon netaxabile, cardurile de fidelitate, programele de fidelizare a clientilor. Practic, este cel care a introdus notiunea de direct marketing.

Reteaua globala Wunderman, adica cele peste 130 de birouri, din 55 de tari au fost alaturi de Lester la aniversare, urandu-i toate cele bune. Wunderman Romania, reprezentata prin Ileana Badiu, Tereza Munteanu si Joaquin Bonilla, a fost parte a acestei sarbatoriri. „Lester Wunderman este un model pentru noi prin vitalitatea si energia sa deosebita. In septembrie anul trecut am avut ocazia sa-l cunosc personal, la aniversarea a 50 de ani de la infiintarea agentiei. Atunci au fost organizata o sesiune de dezbateri la care Lester a participat activ si ne-a oferit o lectie importanta de profesionalism.  Tot atunci am aflat ca merge zilnic la birou si este inca foarte implicat in activitatea agentiei. Contributia sa la evolutia publicitatii este extrem de importanta: concepte precum direct marketing sau, mai nou, digital marketing au insemnat adevarate revolutii pentru lumea marketingului. Toate acestea i le datoram lui Lester, un pionier al marketingului modern” a declarat Ileana Badiu, Managing Partner Wunderman.

De curand, Wunderman Romania si-a extins domeniul de activitate oferind astfel clientilor sai, pe langa partea de BTL, PR si Client Service si componenta online de digital marketing. Primul client pe acest domeniu este compania Nokia. Colaborarea dintre Wunderman si Nokia pe piata de digital marketing din Romania este abia la inceput. Actuala initiativa presupune implementarea online a planului de marketing international la nivel local. Crearea urmatoarelor campanii de digital marketing vor miza pe o extindere de 360 º, echipa Wunderman declarand ca abordarea lor va consta in doua tipuri de comunicare:

„Pentru Nokia ne-am extins echipa la 4 persoane, iar pana in iulie va exista un departament strict alocat pentru partea de digital marketing. In momentul actual, ne concentram asupra partii online a Nokia Romania.  Ne-am propus in acest caz sa promovam atat o comunicare pe orizontala, cat si una pe verticala. Pentru cunoscatorii in domeniu aceste concepte sunt clare si presupun mentenanta si dezvoltarea de continut a site-ului local corporate www.nokia.ro, de asemenea, mentenanta si dezvoltarea site-ului mobil www.nokia.mobi si, nu in ultimul rand, reponsabilitati in ceea ce priveste serviciul de fidelizare a detinatorilor de produse Nokia – aria My Nokia”, a declarat Tereza Munteanu, Managing Partner Wunderman.

Responsabilitatile incluse in aceasta colaborare constau in mentinerea site-ului national, www.nokia.ro si campaniile de publicitate adiacente.

Bucuresti, 06.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *