Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Wunderman a organizat pentru Philip Morris

unul dintre cele mai exclusiviste evenimente ale sezonului

Wunderman a organizat pentru Philip Morris evenimentul de lansare al unui nou brand de tigarete superslim.

Philip Morris a dorit pozitionarea noului brand de tigarete  pe un segment elitist si exclusivist, iar Wunderman a venit in intampinarea acestei dorinte cu un concept de eveniment care a raspuns perfect cerintelor brandului.

Conceptul evenimentului a fost unul nou pentru piata evenimentelor din Romania – 24 de ore all inclusive – si a atras peste 300 de invitati de top 

Evenimentul a avut loc pe 15 mai si s-a desfasurat in jurul ideii de “Reserved for you”. Invitatii au putut beneficia de servicii all inclusive in cadrul hotelului Radissom SAS, unul dintre cele mai mari hoteluri de cinci stele din Bucuresti. Invitatii au avut acces nelimitat la facilitatile salii de fitness, de piscina, jacuzzi, sauna, masaj, Bali SPA si hair styling de la Getts Hair.  . Pentru ca s-a dorit ca invitatii sa-si petreaca 24 de ore  in hotel, inregistrarea a inceput in data de 15 mai ora 14,00 iar camerele au putut fi eliberate a doua zi, la ora 14.00, nu la ora 12.00, asa cum se obisnuieste. Invitatii au gasit in camere si jetoane cu care au putut juca la  Platinum Casino, cel mai mare casino din Romania, gazduit de Radisson SAS. Lansarea propriu-zisa a noului  brand a avut loc in cadrul unui eveniment privat desfasurat tot in cadrul hotelului, in Atlas Bollroom, incepand cu ora 22.00.

“Acest tip de eveniment este o premiera pe piata din Romania. Noutatea si complexitatea conceptului a insemnat multe luni de pregatire necesare asigurarii unui plan logistic foarte bine pus la punct.  O alta provocare pentru echipa Wunderman a fost definirea targetului potrivit pentru acest brand si asigurarea prezentei invitatilor.  Pentru lansarea noului brand, au  fost  rezervate camere de hotel si asigurate servicii pentru un numar fix de persoane. In plus, am avut de-a face cu invitati de elita, oameni  care participa  doar arareori la astfel de evenimente.  Noul brand Philip Morris  inseamna in primul rand exclusivism si elita si nu am facut rabat la nimic, incepand de la serviciile oferite pana la lista de invitati, pentru a pune in valoare  valorile brandu-ului” declara Ileana Badiu, Managing Parner Wunderman.
Printre persoanele care au raspuns invitatiei companiei Philip Morris s-au numarat: Camelia Sucu, Elan Schawartzenberg, Alexander Eram, Gabriel Hennessey, Doina Levintza, Andreea Esca, Andreea Raicu, Oana Turcu si Cristi Brancu, Malvina Cervenschi, Andrei Gheorghe, Iulia Fratila, Albertina Lungu, Catinca Roman, Ilinca Vandici, Dana Sota, Loredana Groza, .

Evenimentul organizat de Wunderman pentru compania Philip Morris a castigat premiul Cel mai bun eveniment la Premiile Confidential. Premiul i-a fost inmanat de Valentina Boureanu lui Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Wunderman, in cadrul emisiunii Confidential, gazduita de Cristian Brancu. Emisiunea a fost difuzata in data de 2 iunie, pe Antena 2.

Bucuresti, 19.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.