free download 78 travel guides written by experts

Wrigley

 Compania Wrigley a participat la prima editie a Programului Superbrands din Romania, care s-a incheiat joi seara printr-o ceremonie de acordare a trofeelor Superbrands. Brandurilor Wrigley’s, Orbit® si Winterfresh® le-a fost acordat titlul de Superbrands, acesta reprezentand o recunoastere a prestigiului celor trei marci pe piata locala.

Superbrands este autoritatea internationala cu statut independent care actioneaza ca arbitru al brandurilor. Misiunea organizatiei este promovarea brandingului ca disciplina si recunoasterea brandurilor de exceptie, prin desfasurarea de programe specifice in peste 60 de tari. Titlul de Superbrands se acorda numai acelor marci selectate de un consiliu independent de experti din diverse domenii – Superbrands Council. In evaluarea marcilor, membri consiliului se ghideaza dupa definitia: "Un Superbrand se bucura de o deosebita reputatie in domeniul sau de activitate. El ofera avantaje emotionale si/sau materiale semnificative fata de competitorii sai, beneficii pe care clientii, in mod constient sau inconstient, le doresc si le recunosc."

Brandul Wrigley’s s-a nascut in Statele Unite ale Americii la sfarsitul secolului al XIX-lea, cand William Wrigley oferea guma de mestecat ca bonus pentru cumpararea prafului de copt. Vizionar, el a inteles ca viitorul business-ului sau este guma, pe care a inceput s-o comercializeze sub propriul sau nume si sub deviza “Chiar si intr-un lucru atat de mic cum e o guma de mestecat, calitatea este importanta”. Primele doua marci de guma de mestecat Wrigley au fost lansate in 1893, Juicy Fruit® si Wrigley’s Spearmint®. In prezent, compania are aproximativ 15 000 de angajati iar produsele sale sunt comercializate in 180 de tari, Wrigley fiind un lider recunoscut al pietei mondiale de dulciuri (guma de mestecat si bomboane). Pe piata romaneasca, prezenta brandului Wrigley este legata, incepand din anul 1992, de compania Wrigley Romania, la randul sau lider al pietei de dulciuri (fara ciocolata si biscuiti) la nivel local.

Brandul Orbit desemneaza atat produse din segmentul guma de mestecat, cat si din cel de bomboane (Orbit Drops), avand beneficii in ceea ce priveste curatarea dintilor (ingrijire dentara). Guma de mestecat Orbit este brandul No. 1 de guma de mestecat din Romania, atat ca volum cat si ca valoare. Gama Orbit se afla intr-un proces continuu de dezvoltare, bazata pe cresterea asteptarilor consumatorilor si pe inovatii recente. In Romania, guma Orbit a fost relansata la inceputul anului 2006 cu o formula noua ce contribuie la reducerea cu pana la 40% a riscului aparitiei cariilor.

Brandul Winterfresh este reprezentat de produse avand ca beneficiu improspatarea respiratiei. Lansata la nivel mondial in 1994, guma de mestecat Winterfresh este prezenta din anul 2000 si in Romania, unde detine locul 3 in topul marcilor pe acest segment. Lansarea bomboanelor mentolate Winterfresh in Romania, din aceasta toamna, este menita sa ofere consumatorului aceleasi beneficiu al respiratiei proaspete dar intr-o noua forma de prezentare.

Pentru Wrigley Romania, “Dobandirea titlului de Superbrands este o incununare a eforturilor sustinute de a aduce aceste branduri in viata de zi cu zi a consumatorilor, de a le face dorite, indragite, recunoscute. Dincolo de cifre de vanzari si pozitie pe piata – aspecte care fac inevitabil parte din rutina muncii noastre cotidiene – este reputatia brandurilor – iar Superbrands acest lucru il certifica: valoarea lor pentru consumator”, spune Carmen Baltag, Regional Marketing Manager Balkan East.

Bucuresti, 21.11.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *