Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Wolfgang Schulz, director general BMW Group Romania, despre prezenţa BMW Group la Salonul Auto de la Frankfurt şi relevanţa pentru piaţa din România

Wolfgang Schulz, director general BMW România

Cu un număr record de premiere mondiale, printre care şi multe concept car-uri, acesta este unul din cele mai importante saloane auto din istoria companiei – am început o ofensivă de modele fără precedent şi prezenţa BMW Group la Frankfurt este o dovadă puternică în acest sens.

Electrificarea joacă un rol determinat pentru dezvoltarea companiei. Aproximativ unul din trei modele electrice şi unul din trei modele plug-in hybrid livrate în România este un model BMW Group, suntem un lider puternic pe această piaţa locală. Suplimentar, alături de parteneri puternici, investim în proiectul NEXT-E de dezvoltare a unei reţele de încărcare pentru automobile electrice şi hibride în România – 40 de staţii de mare putere până în 2020. BMW Group are o strategie coerentă de dezvoltare de automobile electrificate. Tocmai am anunţat că până în 2025 vom avea 25 de modele electrificate, din care 12 integral electrice. O imagine despre viitor este oferită de premierele de la Frankfurt. BMW i3 primeşte o actualizare şi un model mai performant – BMW i3s. Până acum, BMW i3 este numărul unu în segment în România şi cu noutăţile prezentate la Frankfurt dorim să ne întărim poziţia pe piaţă. Şi MINI Electric se pregăteşte pentru lansare în 2019 şi este prefigurat cu un concept aici. Dar cea mai importantă noutate este un nou concept, poziţionat între BMW i3 şi BMW i8, un automobil integral electric cu 4 uşi. Va fi dezvelit în premieră absolută la Salonul Auto de la Frankfurt şi sunt convins că va reconfirma poziţia noastră de lider în acest domeniu, după ce am deschis drumul cu revoluţionarele BMW i3 şi BMW i8 tot aici la Frankfurt, în urmă cu exact patru ani.

Wolfgang Schulz, director general BMW România

Pentru primele şase luni, BMW Seria 7 a depăşit concurenţa şi este cea mai bine vândută limuzină din segment, în România. O prezenţă puternică în segmentul superior este foarte importantă atât pentru imaginea mărcii, cât şi pentru a asigura profitabilitatea noastră şi a reţelei de dealeri. Programul de dezvoltare în acest segment este clar prezentat la Frankfurt. BMW Seria 8 Coupé reprezintă o abordare foarte sportivă şi foarte emoţională, în timp ce BMW X7 este un model puternic, de prestigiu. Pentru amândouă, debutul este aşteptat în curând şi mesajele pe care le-am primit din piaţa din România ne dau încredere că mergem pe o direcţie cu mare potenţial.

BMW nu mai oferă modele doar pentru o singură categorie de clienţi. De la modele urbane, ecologice, precum BMW i3, până la luxosul şi exclusivul BMW Seria 7, de la versatilul BMW X3, unul din cele mai importante modele pentru piaţa din România, până la emoţionalul BMW Z4, ne adresăm unui grup foarte variat, ceea ce înseamnă şi un segment de piaţă în creştere. În acest context, pentru evoluţia noastră imediată pe piaţa locală, BMW X3 este cea mai importantă noutate de la Frankfurt, în timp ce cu BMW Seria 6 Gran Turismo oferim o alternativă la modelele touring clasice şi sperăm să deschidă interesul pieţei locale şi către alte direcţii.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.