Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

White Image își completează serviciile cu soluții de Customer Relationship Management (CRM) pentru susținerea forței de vânzare

Andrei Georgescu, fondatorul White Image

Într-un context în care interacțiunea umană a fost mult minimizată din cauza impactului pandemic, soluțiile de CRM – White Image vin să susțină forțele de vânzare prin gestiunea facilă a istoricului de interacțiune cu un prospect și pentru a monitoriza mai ușor sursele de lead-uri, modul de convertire a acestora, motivele de refuz ce pot fi investigate pentru îmbunătățirea procesului de vânzare, precum și o analiză completă și complexă a întregului proces. Totul este integrat în procesele de comunicare automatizate prin SMS și/sau email. Noile soluții de CRM – White Image sunt destinate atât companiilor mici, cât și celor cu peste 50 de angajați, dar și celor cu echipe mari de vânzări și suport.

Andrei Georgescu, fondatorul White Image
Andrei Georgescu, fondatorul White Image

„White Image oferă de mult timp soluții de CRM personalizate pentru o serie de clienți corporate și astfel am considerat că este o oportunitate să transpunem experiența dobândită până în prezent în crearea unui serviciu de CRM de bază, care acoperă majoritatea nevoilor actuale și care oferă mai departe posibilitatea de personalizare acolo unde este nevoie”, a declarat Andrei Georgescu, co-fondator și Managing Director White Image.

Soluțiile de CRM – White Image ajută angajații să planifice mai bine interacțiunea cu un client, să gestioneze mai eficient istoricul comunicării cu acesta, crescând în același timp productivitatea. În același timp, managerii pot optimiza mai eficient canalele de vânzare și pot înțelege care canal de generare de leaduri funcționează mai bine, pot monitoriza activitatea de vânzări a fiecărui agent, dar și a clienților, facilitând comunicarea și accesul părților implicate la un istoric al comunicării și al produselor deținute de fiecare client, astfel încât să fie mai ușor de identificat și de rezolvat eventuale probleme.

Sistemul permite setarea de remindere pentru acțiuni si trimite notificări zilnice în legătură cu operațiunile ce trebuie efectuate.

De exemplu, sistemul permite automatizarea comunicării cu clienții care nu răspund sau facilitează setarea unui proces automat de lead nurturing. De asemenea, permite trimiterea unei oferte din doar câteva click-uri, atât prin email cât și prin sms.

Toate acțiunile stabilite pentru un lead sunt vizibile pentru supervizor și noul agent de vânzare care ar prelua un lead, în cazul în care cel inițial este în concediu sau a plecat din companie. Mai mult, sistemul trimite notificări cu acțiunile care trebuie făcute într-o zi pentru un client sau pentru potențiali clienți, astfel încât fiecare oportunitate să fie exploatată la maximum.

Focus pe client și dezvoltarea afacerii

Clienții de astăzi așteaptă mereu mai mult de la fiecare afacere, iar cu o viziune comună și unitară asupra clienților, echipele pot răspunde mai eficient cerințelor. Rezultatul se reflectă în vânzările ce se vor finaliza mai rapid.

Noile soluții de CRM – White Image sunt destinate atât companiilor mici, cât și celor cu peste 50 de angajați, dar și celor cu echipe mari de vânzări și suport.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.