Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

White Image integreaza campaniile de email marketing

cu Google Analytics si alte sisteme de monitorizare a traficului web

White Image Loyalty Solutions se aliniaza standardelor definite in domeniu, introducand, pe platforma sa de email marketing, un nou instrument de masurare a performantei. Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web, cum ar fi sistemul Google Analytics.

Prin introducerea acestei facilitati, companiile au posibilitatea de a obtine informatii utile, detaliate si pertinente despre impactul campaniilor de email marketing asupra traficului web. In plus, cu ajutorul acestui instrument, marketerii pot extrage cu usurinta date privind comportamentul si interesele persoanelor care viziteaza site-ul ca urmare a unei campanii de email marketing, iar in ceea ce priveste site-urile de e-commerce, prin aceasta functie se pot masura optim ratele de conversie.

Astfel, companiile vor avea oportunitatea de a analiza ce newsletter a generat cele mai multe vizite pe site si, in acelasi timp, de a vedea si care sunt persoanele cele mai active, interesate sau care au efectuat o achizitionare dupa primirea unui newsletter.

Prin integrarea cu Google Analytics, White Image ofera imaginea completa a actiunilor pe care le fac recipientii, a felului in care acestia interactioneaza cu un site, permitand analiza in detaliu a impactului unei campanii si a factorilor care determina succesul sau esecul acestuia.

Prin capacitatea de a analiza integrat datele de trafic ale site-ului si cele ale campaniei de email marketing, se pot vedea cu claritate motivele pentru care o campanie nu genereaza vanzari: din cauza emailului, a landing page-ului sau a site-ului proiectat necorespunzator.

Datele de clickstream reprezinta informatia pe care userii o genereaza pe masura ce navigheaza in site, accesand diverse pagini. Daca in prezent, in cadrul unui email se urmaresc indicatori precum:
– Numarul de mesaje trimise
– Numarul de mesaje de tip „bounce” – un mesaj de tip „bounce” este un mesaj care nu poate ajunge la destinatar din cauza unor probleme ce tin de adresa de e-mail gresita sau de retea
– Numarul de mesaje livrate in casuta postal (Inbox/Bulk/Missing)
– Numarul de mesaje deschise de catre destinatar
– Numarul de dezabonari
– Numarul de click-uri pe link-urile din email
– Analize privind contentul emailului
– Analize privind cele mai potrivite zile/ore in care userii interactioneaza cu emailul.
– Rezultate (de exemplu comenzi sau „lead-uri”)‏
– Un istoric complet al actiunilor efectuate de catre o persoana in email.

  in urma integrarii cu sisteme precum Google Analytics putem analiza:
– Rata de conversie a site-ului: rezultate/numarul de vizitatori unici generat de newsletter si cine sunt acele persoane
– Rata de “bounce” a site-ului: numarul de vizitatori care parasesc site-ul in mai putin de 10 secunde si cine sunt acele persoane. (In functie de providerul de servicii de web analytics, definirea “bounce-ului” poate sa difere)‏
– Visit to purchase:  numarul de vizite efectuate de o persoana de la prima interactiune cu site-ul si pana cand se realizeaza o achizitie sau se atinge un rezultat.
– O izolare mai clara a indicatorilor de venit (bani obtinuti, cantitate, etc)‏ generati de email marketing.

Bucuresti, 11.12.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *