Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

White Image castiga cu Renault Romania distinctia Gold Consumer

la premiile MarketingSherpa, cel mai mare eveniment de email marketing din lume.

White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai  importanta competitie din email marketing – MarketingSherpa Annual Email Awards.

White Image a obtinut premiul Gold Consumer la categoria Best Postcard-Style Campaign (aceasta categorie premiaza  campanii reprezentate intr-un format compact care pot fi parcurse visual intr-un mod asemanator unui postcard), campania “Renault SIAB” creata pentru clientul Renault si inscrisa in competitie fiind desemnata drept cea mai eficienta campanie din categoria sa. MarketingSherpa Annual Email Awards jurizeaza in fiecare an cele mai eficiente campanii de comunicare pe email din lume si distinge castigatori la categorii diferite, atat pentru comunicarea Business-to Business, cat si Consumer.

Premiile Marketing Sherpa recunosc eficienta in email marketing, primul si cel mai relevant criteriu de evaluare si triere a campaniilor participante fiind rezultatele. Doar campaniile cu rezultate peste medie sunt admise in faza urmatoare a cursei.

Campania “Renault SIAB” a fost creata de White Image pentru clientul Renault Nissan Romania SRL si a fost premiata de Marketing Sherpa cu Gold Consumer in primul rand pentru rezultatele sale, in al doilea rand, pentru strategia utilizata si in al treilea rand, pentru creativitatea vizuala pentru ca, in definitiv, nivelul creativitatii este redat in cifrele si rezultatele raportate.

Campania a fost conceputa cu ocazia Salonului International Auto de la Bucuresti din
5 – 14 octombrie 2007 si a avut drept obiectiv atragerea abonatilor newsletterului la vizitarea standului Renault. Strategia de creare si livrare a campaniei a tinut cont de configuratia bazei de date, de momentul de trimitere in raport cu desfasurarea Salonului Auto, de preferintele si gusturile pentru content vizual al abonatilor.

MarketingSherpa a fost distinsa de The Economist, Harvard Business School si Entrepreneur.com drept compania care publica cele mai eficiente analize si studii de benchmark pentru profesionistii in marketing si este recunoscuta ca o voce importanta in email marketing. Premiul Gold Consumer obtinut de White Image este primul premiu de email marketing obtinut de o companie romaneasca intr-o competitie de o asemenea anvergura.

Bucuresti, 18.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.