Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

White Friday de la Rogalski Damaschin, cu servicii de comunicare pro-bono pentru ONG-uri

si start-ups

Pentru al doilea an consecutiv, Rogalski Damaschin Public Relations, lansează o nouă ediție White Friday, oferind servicii de comunicare pro-bono.

Programul este valabil începând de vineri, 27 noiembrie 2015, ora 13:00 până pe 29 noiembrie, ora 23:59 și se adresează în exclusivitate ONG-urilor și start-up-urilor care pot demonstra că prin ceea ce fac schimbă în bine viața oamenilor.

Pachetele de training incluse în programul White Friday sunt în număr de 15, câte cinci pentru fiecare din categoriile de mai jos și pot fi achiziționate cu idei de fapte bune.

• Offline Reputation Management Tools in an Online Era – Ce instrumente offline te ajută să ai grijă de reputația afacerii tale într-o lume condusă de comunicarea online?
• Brand Storytelling – Despre puterea unui brand și oportunitățile de a construi povești în jurul acestuia, ca parte a inițiativelor de marketing
• Navigating Through an Online Crisis – Cum te păzești de o criză online și ce faci dacă te trezești direct în mijlocul ei?

Pentru detalii accesații www.rogalskidamaschin.ro/white-friday.

Serviciile achiziționate prin programul “White Friday” vor fi livrate în perioada martie – mai 2016.

White Friday, o inițiativă unică pe piața serviciilor de comunicare din România

Anul trecut, 26 de organizații neguvernamentale și start-ups au solicitat serviciile de comunicare Rogalski Damaschin Public Relations în cadrul programului White Friday. Inițiativa a introdus în premieră pentru piața românească a serviciilor de comunicare conceptul de Black Friday, transformându-l însă în White Friday. Aceasta reprezintă o ocazie pentru ONG-uri și start-ups să achiziționeze servicii de comunicare doar cu fapte bune, prin prezentarea unor idei sau planuri de fapte bune.

În 2014, agenția a epuizat în doar 24 de ore pachetele de servicii și a decis să suplimenteze „stocurile” și să ofere serviciile de comunicare tuturor celor care s-au înscris.

Bucuresti, 27.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.