Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Whirlpool incurajeaza achizitia de electrocasnice performante printr-o campanie nationala unica

Whirlpool România desfășoară până la sfârșitul lunii noiembrie campania „Upgradează ce contează”, destinată consumatorilor care doresc să achiziționeze mașini de spălat performante la prețuri accesibile. Oferta constă în posibilitatea de a alege un produs superior din punct de vedere tehnic- număr de rotații sau capacitate de încărcare- la prețul unui produs dintr-o categorie inferioară.

Clienții Whirlpool pot cumpăra la prețul unei mașini de spălat de 5 kg cu 1000 rpm fie o mașină de spălat de 5 kg la 1200 rpm, fie una de 6 kg la 1000 rpm.  Discounturile pentru modelele din clasa energetică A+++ pot ajunge până la 400 RON.

Produsele electrocasnice ce fac parte din campania „Upgradează ce contează” sunt mașinile de spălat cu încărcare frontală dotate cu Al 6-lea Simț, tehnologie ce recunoaşte dimensiunea încărcăturii prin intermediul unor senzori speciali şi ajustează în mod automat resursele, pentru un ciclu de spălare optim. Maşinile de spălat cu Al 6-lea Simţ oferă cele mai bune rezultate în curăţarea rufelor, economisind cu până la 50% din timp, apă şi energie.

„Whirlpool a depus constant eforturi pentru îmbunătățirea nivelului de trai al consumatorilor prin găsirea unor soluții inovatoare în domeniul electrocasnicelor. În acest sens, am dezvoltat proiectul „Upgradează ce contează” ce are ca scop ridicarea standardului produselor din fiecare casă fără alte cheltuieli suplimentare,” a declarat Mioara Bolozan, Marketing Manager Whirlpool România.

Comunicarea campaniei „Upgradează ce contează” este susținută de magazinele partenere din întreaga țară. Campania este promovată în mediul online prin instrumente specifice și în media printr-un spot TV.

Bucuresti, 08.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.