Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Whirlpool a inregistrat o crestere de 70% pe segmentul uscatoarelor de haine in ultimii patru ani

Whirlpool a vândut anul trecut în România cu 70% mai multe uscătoare de haine, comparativ cu 2007. Rezultatele indică faptul că în ultimii patru ani s-a conturat o nouă tendinţă de consum a românilor, care renunță la tradiționalele metode de uscare a hainelor în favoarea unor produse electrocasnice cu design şi funcţii complexe. De aceea compania lansează şi pe piaţa locală primul uscător clasa A de consum energetic, Whirlpool Carisma.

“Încercarea românilor de a extinde spaţiul disponibil din apartamente a dus la eliminarea balconului şi necesitatea de a găsi alte soluţii pentru uscarea hainelor” a declarat Mioara Bolozan, Director Marketing Whirlpool România. „Extinderea utilizării uscătoarelor pe piaţa locală s-a reflectat şi în vânzările de pe acest segment, care au înregistrat la nivel local o creştere de 70% comparativ cu nivelul acestei piețe în 2007. Într-o perioadă scurtă de timp, și în România uscătoarele vor deveni o prezență comună în casele oamenilor” a mai adăugat ea.

Piaţa românească de uscătoare de rufe este încă tânără, dar a înregistrat ani la rând creșteri susținute ale vânzărilor. Datele Whirlpool demonstrează că românii tind să fie atraşi de produse de calitate și cu tehnologie avansată. Uscătorul devine tot mai evident o necesitate pentru stilul actual de viață, venind în întâmpinarea nevoii consumatorilor de a usca o cantitate mare de haine într-un timp foarte scurt şi de a evita problemele de igienă, generate de uscarea rufelor în atmosfera urbană, încărcată de poluare.

“Consumatorii români de uscătoare de rufe sunt persoane educate și informate și optează pentru un astfel de aparat din considerente de funcționalitate, confort sau chiar design. Tendința remarcată in interiorul acestei categorii – faptul că oamenii caută și experimentează noutăți, electrocasnice cu funcții complexe, neobișnuite- se dovedeşte a fi avantajoasă pentru piaţa de electrocasnice şi o sursă de creştere pentru anii ce vor urma”, a mai adăugat aceasta. În SUA, ţara de provenienţă a companiei Whirlpool, casele noi sunt deja prevăzute de constructori cu nişe special destinate uscătorului şi cu sursele de alimentare deja pregătite.

Whirlpool România își propune consolidarea poziției de lider pe această gamă de produse. În acest sens compania lansează pe piața locală uscătorul Whirlpool AZA 9780, un uscător de haine cu un design aparte și numeroase avantaje competitive.

Capacitatea mare de încărcare de până la 9 kg contribuie la economia de energie prin faptul că un singur ciclu de uscare desăvârşeşte curăţarea unui număr mare de haine. Tehnologia Al 6-lea Simț, specifică produselor create de Whirlpool, se regăsește și în acest uscător, oferind o varietate considerabilă de funcții adaptate nevoilor fiecărei familii.

De asemenea, produsul a fost special conceput astfel încât să poată fi montat deasupra mașinii de spălat, problema spațiului fiind astfel rezolvată, iar zonele respective putând fi utilizate în scop practic sau pentru maximizarea suprafeţei disponibile din casă.

Whirlpool România este o subsidiară a Whirlpool Corporation. Cu o cifră de afaceri anuală de peste 18,4 miliarde de dolari, 71.000 de angajaţi şi aproape 67 de centre de producţie şi cercetare, Whirlpool Corporation este liderul mondial în fabricarea şi comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni. Compania comercializează mărcile Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht şi alte branduri importante pentru consumatori în aproape fiecare ţară din întreaga lume. Informaţii suplimentare despre companie pot fi găsite la //www.whirlpoolcorp.com.

Bucuresti, 13.04.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *