Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

WESTERN UNION si-a facut publice rezultatele financiare

pentru trimestrul IV si pentru intregul an 2007

– Venituri în creştere cu 12% pentru trimestrul IV şi cu 10% pentru întreg anul 2007
– Câştig per acţiune de 0,32 USD, o creştere de 14% în trimestrul IV

The Western Union Company (NYSE: WU) şi-a făcut publice rezultatele financiare pentru trimestrul al patrulea şi pentru întregul an 2007. Cifrele cheie în trimestrul patru includ:
– Venituri de 1,3 miliarde USD, în creştere cu 12%
– Câştigul per acţiune de 0,32 USD, în creştere cu 14%
– Marjă a profitului operaţional de 28%
– Venituri din tranzacţiile persoană fizică – persoană fizică în creştere cu 12%,creşterea tranzacţiilor cu 14%
– Venituri din tranzacţiile persoane fizice – companii în creştere cu 13%, tranzacţiile în creştere cu 49%

Cifrele cheie pentru întreg anul includ:
– Venituri de 4,9 miliarde USD, în creştere cu 10%
– Câştigul per acţiune de 1,11 USD sau 1,13 USD dacă nu se iau în calcul cheltuilelile nemonetare de 0,02 USD per acţiune
– Marjă a profitului operaţional de 27%
– Lichidităţi din operaţiuni curente: 1,1 miliarde USD
– Peste 335.000 de locaţii ale agenţilor
– 572 milioane de tranzacţii persoană fizică – persoană fizică şi persoane fizice – companii

“Creşterea veniturilor şi câştigurilor Western Union s-a accelerat în decursul întregului an, ceea ce ne-a permis să ne atingem obiectivele financiare pentru cel de-al patrulea trimestru; suntem mulţumiţi de aceste rezultate”, a declarat Christina Gold, Preşedinte şi CEO al companiei. “ 2007 a demonstrat poziţia solidă a Western Union în calitate de companie globală cu o mare diversitate geografică, 65% din venitul total anual al companiei fiind generat de tranzacţiile internaţionale persoană fizică – persoană fizică. În plus, segmentul de tranzacţii persoană fizică – companii continuă să crească prin Pago Facil, compania noastră de plată a facturilor din Argentina, care continuă să ne depăşească aşteptările.”

Rezultatele financiare pentru trimestrul al IV-lea
Veniturile au atins valoarea de 1,3 miliarde USD, o creştere de 12%, sau 10% dacă nu se ia în calcul achiziţia companiei Pago Facil din 6 decembrie 2006. Veniturile includ şi suma de 28 milioane USD rezultată în urma conversiei din euro în dolari americani.

În trimestrul IV, veniturile din segmentul persoană fizică – persoană fizică au crescut cu 12%, atingând cifra de 1,1 miliarde USD, numărul tranzacţiilor majorându-se cu 14%. O parte semnificativă a creşterii se poate datora performanţelor constant puternice de pe segmentul de tranzacţii internaţionale persoane fizice – persoane fizice, care a înregistrat o creştere a veniturilor de 17%, concomitent cu o creştere a tranzacţiilor de 19%. Subsegmentele pieţelor internaţionale, respectiv tranzacţiile care au ca origine pieţe din afara S.U.A., au avut un ritm de creştere şi mai mare, înregistrând o creştere a veniturilor de 25% şi o creştere a numărului de tranzacţii de 28%. Aceste subsegmente internaţional – internaţional au contribuit cu 54% la veniturile Western Union din trimestrul al patrulea.

Piaţa din Mexic nu a înregistrat creşteri ale veniturilor, cu o creştere a tranzacţiilor de 3%. Conform aşteptărilor, diferenţa dintre rata creşterii veniturilor şi cea a tranzacţiilor a continuat să scadă, în contextul unor politici stabile de preţ în Mexic. Rata creşterii tranzacţiilor companiei în Mexic continuă să depăşească performanţele pieţei, conform datelor făcute publice de către Banco de Mexico.
Piaţa locală (din Statele Unite) a înregistrat o scădere de 9% a veniturilor şi de 3% a tranzacţiilor.

Veniturile în segmentul persoane fizice – companii au fost de 183 milioane USD în trimestrul patru, în creştere cu 13%, sau cu 4% dacă nu se ia în calcul achiziţia companiei Pago Facil din decembrie 2006.

În trimestrul patru, profitul operaţional consolidat a crescut cu 9%. Marja profitului operaţional a fost de 28%, în comparaţie cu 29% în trimestrul patru din 2006. Scăderea marjei profitului operaţional a fost cauzată de schimbările continue din mixul de afaceri, reflectând creşterea mai puternică de pe piaţa internaţională care generează o marjă de profit mai mică decât cea a pieţei din S.U.A, precum şi cheltuielile suplimentare de 17 milioane USD asociate cu funcţionarea companiei ca organizaţie independentă, comparativ cu cheltuielile de 9 milioane USD din trimestrul patru, 2006.

În trimestrul patru, profitul operaţional al segmentului de tranzacţii persoană fizică – persoană fizică a crescut cu 11%, iar marja profitului operaţional a continuat să fie puternică, situându-se la 27,5% comparativ cu 27,6% anul trecut. Creşterea profitului operaţional şi marja profitului operaţional au fost influenţate de schimbările în mixul de afaceri dintre operaţiunile pe piaţa internaţională şi cea din S.U.A, precum şi de cheltuilele suplimentare asociate cu funcţionarea companiei ca organizaţie independentă.

Profitul operaţional al segmentului de tranzacţii persoane fizice-companii a scăzut cu 3% în trimestrul patru, iar marja profitului operaţional a scăzut la 30%, în comparaţie cu 35%, anul trecut. Scăderea este cauzată, în primul rând, de serviciile de transfer electronic din cadrul segmentului care au o marjă de profit mai mică, însă un ritm de creştere mai rapid decât serviciile cu numerar (care au o marjă de profit mai mare în segment) şi Pago Facil, care are o marjă de profit operaţional mai mică decât media segmentului. În plus, creşterea profitului operaţional şi marja profitului operaţional au fost influenţate de cheltuilele suplimentare asociate cu funcţionarea companiei ca organizaţie independentă.
Rata de impozitare a fost de 27,4% în trimestrul al patrulea, faţă de 30,8% pentru primele trei trimestre din 2007. Rata de impozitare mai scăzută a acestui trimestru se datorează în principal rezolvării favorabile a anumitor puncte legate de impozitare.

La sfârşit de an, reţeaua de locaţii ale agenţilor număra 335.000 de locaţii ale agenţilor, o cifră superioară aşteptărilor. În cursul trimestrului patru, Western Union a făcut paşi importanţi în consolidarea reţelei, prin semnarea de noi contracte şi înnoirea de contracte existente la nivel mondial.

În noiembrie, Western Union a prelungit pe mai mulţi ani contractul cu Kroger, un agent al companiei cu o vechime de 22 de ani, cu 2.400 de locaţii. În ianuarie, compania şi-a extins contractul cu lanţul de supermarket-uri Delhaize America care oferă serviciul Western Union în peste 1.120 de locaţii din S.U.A. Reînnoirea contractelor cu aceste două lanţuri de supermarketuri consolidează poziţia puternică a Western Union, prin contractele de lungă durată cu opt dintre cele mai importante zece lanţuri de supermarketuri din Statele Unite.

Pentru a-şi întări poziţia în regiuni cheie, Western Union a realizat o investiţie de capital de 25% în acţiunile companiei Grace Kennedy, un agent cheie din Jamaica şi în alte insule din Caraibe. Compania a reînnoit, de asemenea, pentru o perioadă de 10 ani contractul cu Grupo Vimenca care operează peste 200 de locaţii în Republica Dominicană.

Recent, Western Union a primit aprobările necesare pentru a relua activitatea în Africa de Sud. Serviciile companiei vor fi, astfel, din nou disponibile în cursul anului 2008, după o absenţă de şase ani.

În ianuarie, compania a semnat un contract cu Penn Traffic, un comerciant important în domeniul alimentar, cu peste 100 de locaţii. Până de curând, Penn Traffic oferea servicii de transfer de bani prin intermediul unui competitor. Printre noile parteneriate importante se numără contractul cu China Everbright Bank care va oferi servicii de transfer de bani în peste 300 de sedii bancare, în peste 30 de oraşe din China, precum şi noul acord cu Bangladesh Post.

Western Union a reînnoit contracte şi cu: Correo Argentino, care cumulează o reţea de 1.300 de locaţii poştale, Deutsche Postbank – 3.200 de locaţii în Germania şi Kenya Post Office Savings Bank. În Statele Unite, TCF Bank şi-a reînnoit contractul cu Western Union, oferind 360 de locaţii în şapte state.

Rezultate anuale

Veniturile pentru 2007 au fost de 4,9 miliarde USD, reprezentând o creştere de 10%, sau de 8% dacă nu se ia în calcul achiziţia companiei Pago Facil din decembrie 2006. Venitul anual include 79 milioane USD proveniţi în urma conversiei din euro în dolari americani.

Venitul total pentru segmentul de tranzacţii persoană fizică – persoană fizică în 2007 a crescut cu 9%, ajungând la 4,1 miliarde USD, pe baza unei creşteri a tranzacţiilor de 14% faţă de 2006. Creşterea poate fi atribuită în mare parte pieţei internaţionale de tranzacţii persoană fizică – persoană fizică. Marja profitului operaţional a scăzut de la 29% la 26% în 2007, în primul rând ca urmare a schimbărilor continue din mixul de afaceri, reflectând creşterea mai puternică a pieţei internaţionale care generează o marjă de profit mai mică decât cea a pieţei din S.U.A, precum şi din cauza cheltuielilor suplimentare asociate cu funcţionarea companiei ca organizaţie independentă şi a cheltuilelilor de compensare asociate cu accelerarea procesului de ajungere la termen a pachetelor de opţiuni ale angajaţilor.

Venitul segmentului de tranzacţii persoane fizice – companii a crescut cu 13%, de la 636 milioane USD în 2006 la 720 milioane USD în 2007. Fără a lua în calcul impactul avut de achiziţia companiei Pago Facil, venitul a crescut cu 4%. Marja profitului operaţional a scăzut de la 35% la 31% deoarece serviciile de transfer electronic şi Pago Facil – ambele având o marjă mai mică de profit în segment decât serviciile cu numerar – au căpătat o pondere mai importantă în cadrul rezultatelor finale ale segmentului. În plus, creşterea profitului operaţional şi marja profitului operaţional au fost influenţate de cheltuielile suplimentare asociate cu funcţionarea companiei ca organizaţie independentă şi de cheltuilelile de compensare asociate cu accelerarea procesului de ajungere la termen a pachetelor de opţiuni ale angajaţilor.

Profitul operaţional consolidat a fost de 1,3 miliarde USD, iar marja operaţională pentru întreg anul a fost de 27%, comparativ cu 29% în 2006. Profitul operaţional şi marja profitului operaţional pentru întregul an au fost influenţate de schimbările de mix descrise mai sus, de cheltuilelile de compensare de 22 milioane USD asociate cu accelerarea procesului de ajungere la termen a pachetelor de opţiuni ale angajaţilor, precum şi de cheltuielile de 59 milioane USD asociate cu funcţionarea companiei ca organizaţie independentă, comparativ cu cheltuielile de 25 milioane USD din 2006.

Rata de impozitare a fost de 29,9%, comparativ cu 31,5% în 2006, în primul rând datorită creşterii profiturilor provenite de pe piaţa internaţională, comparativ cu profiturile provenite de pe piaţa din S.U.A, precum şi datorită rezolvării favorabile a anumitor puncte legate de impozitare.

Western Union continuă să genereze un volum puternic de lichidităţi. Lichidităţile furnizate de activităţile operaţionale au fost de 1,1 miliarde USD. Investiţiile de capital au fost de 192 milioane USD. Lichidităţile la sfârşit de an au fost de 1,8 miliarde USD, iar suma totală de credite deschise a fost de 3,3 miliarde USD.
În trimestrul al patrulea, Western Union a răscumpărat 6,4 milioane de acţiuni în schimbul sumei de 146 milioane USD, costul mediu fiind de 22,73 USD per acţiune. În cursul întregului an 2007, Western Union a răscumpărat 34,7 milioane de acţiuni în schimbul sumei de 727 milioane USD, costul mediu fiind de 20,94 USD per acţiune. Compania mai are 1,25 miliarde USD rămaşi pentru acest demers, conform planului de răscumpărare de acţiuni aprobat de board-ul companiei.

Western Union continuă să realizeze progrese în dezvoltarea de noi produse şi oferte. În domeniul transferurilor mobile de bani, Bharti Airtel şi Western Union vor dezvolta împreună în India un serviciu pilot de transfer de bani prin telefonie mobilă. În trimestrul al doilea din 2008, Western Union intenţionează să lanseze două oferte separate de tranzacţii mobile în Filipine – una în colaborare cu Smart Communications, iar cea de-a doua împreună cu Globe Teleco – principalii operatori de telefonie mobilă din Filipine. În Canada, Western Union a lansat un nou serviciu online împreună cu Scotiabank, prin care clienţii băncii se pot conecta la oricare dintre cele 335.000 de locaţii ale agenţilor ale Western Union. Clienţii care doresc să trimită bani pot iniţia o tranzacţie la oricare dintre sediile băncii sau prin intermediul serviciului online Scotiabank. Banii pot fi apoi ridicaţi de la oricare locaţie a agenţilor Western Union din întreaga lume.

Western Union a pus bazele unui parteneriat cu PrimeCredit Limited, o sucursală deţinută integral de Standard Chartered Bank PLC. Parteneriatul va include într-o primă etapă, de testare, oferirea de micro credite în Hong Kong. Western Union nu îşi va asuma riscul de credit al împrumuturilor.

Previziuni

Christina Gold a concluzionat: „Pe măsură ce înaintăm în 2008, sunt foarte încântată de poziţia puternică pe care o ocupăm pe piaţa globală în continuă creştere de remiteri de fonduri. Avem o echipă talentată, un brand de talie internaţională, parteneri remarcabili şi o reţea de locaţii ale agenţilor pe măsură. Compania se află, de asemenea, într-o poziţie financiară favorabilă investiţiilor şi creşterii. Sunt încrezătoare în planul financar pentru 2008, care prevede menţinerea unei poziţii solide în segmentul de tranzacţii persoană fizică – persoană fizică pe piaţa internaţională, creşteri modeste pe piaţa din Mexic şi provocări pe piaţa locală şi pe pieţele beneficiare de tranzacţii din S.U.A în contextul condiţiilor economice actuale din Statele Unite”.

„În 2008, vom continua să dezvoltăm segmentul principal de tranzacţii persoană fizică – persoană fizică, vom extinde la nivel global serviciile persoană fizică – companii, vom dezvolta şi mai mult servicii inovatoare, precum transferul de bani prin intermediul telefoniei mobile, microcreditele şi noile oferte pentru segmentul companii – companii şi vom echilibra, de asemenea, structura de costuri pentru a menţine o marjă operaţională puternică.”

Conducerea companiei estimează pentru anul 2008:
– Creştere a veniturilor în intervalul de 9% – 11%
– Câştiguri pe acţiune de 1,24 USD -1,28 USD
– Marje puternice concordante cu nivelul celor din 2007
– Volume de lichidităţi provenite din activităţi operaţionale de aproximativ 1,2 miliarde USD

Cheltuieli asociate cu accelerarea procesului de ajungere la termen a pachetelor de opţiuni ale angajaţilor

În trimestrul al treilea 2007, conform standardului de contabilitate FAS 123R, compania a identificat cheltuieli nemonetare pe bază de acţiuni de 22 milioane USD sau de 0,02 USD per acţiune, ca rezultat al iniţiativei de accelerare a procesului de ajungere la termen a opţiunilor pe acţiuni şi a recompenselor acordate angajaţilor Werstern Union înaintea separării de First Data. Conform prevederilor acestui plan de acţiune, procesul a fost accelerat datorită achiziţionării First Data, fosta companie mamă a Western Union, de către o filială a companiei Kohlberg, Kravis, Roberts & Co. în 24 septembrie 2007.

Definirea noţiunii de cheltuieli suplimentare legate de funcţionarea companiei ca organizaţie de sine stătătoare, cotată independent la bursă
Cheltuielile suplimentare legate de funcţionarea companiei ca organizaţie de sine stătătoare, cotată independent la bursă sunt asociate cu mărirea de personal şi cu costurile provenite din înlocuirea suportului financiar venit din partea companiei First Data – compania mamă a Western Union până la data de 29 septembrie 2006, precum şi costuri suplimentare pentru funcţionarea corporatistă, IT, branding-ul de corporaţie şi afacerile publice la nivel global, administrarea drepturilor salariale şi a pachetelor de beneficii, cheltuieli de aprovizionare, reorganizarea forţei de muncă, recompensarea angajaţilor prin pachete de acţiuni la bursă şi alte cheltuieli legate de noul statut de companie de sine stătătoare, cotată independent la bursă. La aceste cheltuieli se adaugă: cheltuieli pentru recrutare şi relocare în vederea ocupării unor noi poziţii cheie în conducerea Western Union; alte cheltuieli legate de compensarea angajaţilor şi de recrutarea temporară de forţă de muncă pentru susţinerea proceselor aflate în desfăşurare. Cheltuielile menţionate mai sus se referă la sume care le depăşesc pe cele alocate companiei Western Union de către First Data înainte de 29 septembrie 2006 sau care depăşesc sumele pe care Western Union presupune că First Data le-ar fi alocat după această dată. În perioada ce urmează, compania se aşteaptă să se confrunte în continuare cu majoritatea tipurilor de cheltuieli menţionate mai sus.

Indicatori necalculaţi conform principiilor de contabilitate general acceptate (cifre non-GAAP)

În raportările sale, Western Union publică cifra creşterilor de venit fără a lua în calcul achiziţia companiei Pago Facil şi valoarea câştigului per acţiune calculată fără a lua în considerare cheltuielile de compensare asociate cu accelerarea procesului de punere în posesie a opţiunilor de acţiuni şi a recompenselor în urma achiziţionării First Data Corporation de către KKR – acestea reprezintă cifre non-GAAP, însă sunt utilizate pentru că permit o evaluare mai clară a rezultatelor obţinute.

Pentru corespondenţe cu principiile de contabilitate general acceptate, consultaţi secţiunea "Investor Relations” a site-ului www.westernunion.com.
Declaraţie de bună-credinţă în ceea ce priveşte declaraţiile anticipative
Acest document conţine declaraţii anticipative, reflectând estimările noastre în privinţa rezultatelor viitoare în sensul definit de „Private Securities Litigation Reform Act” din 1995. Aceste declaraţii nu oferă garanţii ale unor viitoare performanţe şi implică anumite riscuri, incertitudini şi presupuneri ce sunt greu de prevăzut. Evenimentele şi rezultatele reale pot fi sensibil diferite de cele proiectate sau exprimate de declaraţiile anticipative. Declaraţiile anticipative includ toate afirmaţiile care nu sunt legate exclusiv de fapte deja petrecute sau de fapte aflate în desfăşurare şi conţin, de obicei, verbe precum „a putea”, „a crede”, „a se aştepta”, „a estima”, „a anticipa”, „a intenţiona”, „a dori”, „a preconiza”, „a intenţiona", „a continua” sau alte cuvinte cu sens similar. Declaraţiile anticipative se bazează pe datele deţinute în acest moment, iar Western Union nu îşi asumă nicio obligaţie de a actualiza aceste declaraţii. Factorii sau evenimente care ar putea determina asemenea diferenţe includ, dar nu se limitează la: schimbarea climatului economic în general şi schimbări economice în regiunile geografice şi în cadrul industriilor în care se desfăşoară operaţiunile companiei; schimbările de legislaţie privind imigraţia, schimbările dinamicii fluxurilor de imigraţie sau diverse alte schimbări legate de imigraţie; evoluţia tehnologiei, în special în ceea ce priveşte comerţul electronic; abilitatea noastră de a atrage şi de a păstra angajaţi bine pregătiţi pentru posturile cheie; fluctuaţia raportului sau ratelor valutare de cumpărare-vânzare, inclusiv cele utilizate la transferurile de bani; mişcări nefavorabile şi volatilitate pe pieţele de investiţii de capital şi creditare; condiţii politice şi acţiuni similare în Statele Unite şi în străinătate care pot afecta în mod negativ operaţiunile companiei sau condiţiile economice în general; schimbarea climatului politic sau economic din ţările în care ne desfăşurăm activitatea; continuarea creşterii pieţei transferurilor de bani pentru persoane fizice şi a altor pieţe pe care suntem prezenţi, într-un ritm similar celor înregistrate recent; implementarea, conform calendarului stabilit, a acordurilor pe care le încheiem cu diverse entităţi guvernamentale şi care au ca obiect agenţii Western Union, precum şi continuarea relaţiilor cu ţările în care Western Union implementează sau a implementat deja acorduri importante legate de agenţi; capacitatea de a ne menţine reţeaua de locaţii ale agenţilor în aceleaşi condiţii precum cele valabile în prezent; diminuarea încrederii utilizatorilor şi a clienţilor în compania noastră sau în furnizorii de servicii de transfer de bani în general; gestionarea eficientă a riscului de credit şi de fraudă implicat de agenţii şi de clienţii noştri; riscuri şi evenimente neanticipate rezultate din litigii şi investigaţii ale organelor de reglementare şi alte situaţii asemănătoare, inclusiv costuri, cheltuieli, soluţionări juridice sau procese; modificări ale legislaţiei, regulilor şi regulamentelor din Statele Unite sau străinătate, inclusiv ale codului fiscal şi aplicarea juridică şi guvernametală a acestuia; schimbarea standardelor industriei ce pot afecta activitatea noastră; schimbări ale standardelor, regulilor şi practicilor contabile; capacitatea noastră de a concura cu succes pe piaţa transferurilor de bani cu: alţi furnizori globali de transferuri de bani, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicaţii, furnizori zonali (de nişă) pentru aceste servicii, bănci , asociaţii de carduri, furnizori de servicii de plăţi prin card şi alţi furnizori cu care ne aflăm în relaţie de concurenţă; abilitatea noastră de a dezvolta segmentul nostru principal de afaceri; abilitatea noastră de a dezvolta şi lansa noi produse, servicii şi îmbunătăţiri şi de a le introduce cu succes pe piaţă; abilitatea noastră de a ne proteja marca şi alte drepturi intelectuale; gestionarea eficientă a protecţiei juridice a patentelor şi a responsabilităţii juridice legate de patente, în contextul dezvoltării rapide a cadrului legal pentru protecţia extinsă a patentelor legate de software; violări importante ale securităţii sau întreruperi ale sistemelor noastre; fuziuni, achiziţii şi integrarea tehnologiilor şi companiilor/operaţiunilor importante achiziţionate de Western Union şi concretizarea sinergiilor scontate în urma acestor achiziţii; gestionarea consecinţelor negative ale separării Western Union de First Data Corporation, inclusiv concluzionarea unor chestiuni aflate în desfăşurare, decizii de reducere de personal, vânzare sau închidrere de unităţi de lucru sau orice alte schimbări în mixul de afaceri, evenimente catastrofice şi abilitatea conducerii companiei de a identifica şi gestion aceste riscuri, precum şi altele.

Bucuresti, 5.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.