Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

WELL, brandul local dezvoltat de Vitacom Electronics pentru piața de produse și accesorii electronice de calitate

aviva-vita

Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanți importatori și distribuitori de accesorii și consumabile pentru aparate electronice, electrocasnice și IT&C din România, investește în dezvoltarea brandului propriu WELL. Sub acesta se dezvoltă o gamă largă de produse din domeniul electronicelor de consum, electricelor și IT&C, strategie care poziționează compania printre principalii producători autohtoni din nișa produselor și accesoriilor electronice de calitate.

În ultimii trei ani, cele mai mari vânzări în rândul produselor din gama WELL s-au înregistrat pe categoriile de acumulatori și baterii, cabluri și conectică, electrice, audio-video și becuri LED. Parcursul foarte bun a motivat decizia Vitacom Electronics de a investi în dezvoltarea brandului și către alte categorii.


„Produsele WELL sunt foarte apreciate de către cumpărătorii care își doresc, în special, calitate. Încrederea lor ne-a ajutat de-a lungul timpului să extindem portofoliul și să construim din această gamă un brand puternic, cu notorietate în piață, care să fie cunoscut și peste hotare. Recent am introdus noua categorie WELL energy pentru acumulatori portabili și baterii. Plănuim extinderea portofoliului cu noi categorii, iar produsele sunt și ele în continuă dezvoltare, în acord cu dorințele consumatorilor“, a declarat Aviva Vita, director marketing Vitacom Electronics.

Brandul WELL este prezent pe piața românească de aproape 13 ani și s-a evidențiat prin produsele de calitate comercializate în principal în lanțul Vitacom Electronics. În prezent este vândut atât pe piața tradițională, cât și pe cea online, iar exporturile sunt către Uniunea Europeană și alte țări din afara acesteia. Cifra de vânzări a brandului WELL în 2016 a reprezentat peste 40% din cifra de vânzări a tuturor produselor comercializate de Vitacom. Planurile pe 2017 continuă în sensul dezvoltării noii categorii WELL Energy și a extinderii pe piețele internaționale.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.