Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Weekend in forta la Antena 1

Românii au ales X Factor în detrimentul fotbalului

Divertismentul Antenei 1 a fost şi la acest sfârşit de săptămână preferatul celor mai mulţi telespectatori. Te cunosc de undeva! şi X Factor au fost cele mai urmărite programe sâmbătă şi duminica, în condiţiile unei concurenţe diversificate care însă nu a reuşit să clintească emisiunile Antenei 1 din poziţia de lider de audienţă. X Factor le-a adus şi aseară telespectatorilor muzică bună şi concurenţi cu factorul X, spre încântarea românilor care eu ales show-ul X Factor în detrimentul meciului de fotbal aşteptat de o planetă întreagă: F.C. Barcelona – Real Madrid. În minutul de aur, 22.08, peste un milion şi jumătate de telespectatori din mediul urban urmăreau X Factor la Antena 1.

A fost show în acest weekend la Antena 1. Te cunosc de undeva! le-a adus şi sâmbăta aceasta telespectatorilor transformări spectaculoase, show-ul prezentat de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi menţinându-se şi în această săptămână pe primul loc în topul preferinţelor românilor. Tradiţia leadershipului în materie de divertisment a fost reiterată şi aseară de super show-ul X Factor, care a reuşit din nou să înfrângă orice fel de concurenţă.

Astfel, în intervalul de difuzare X Factor, Antena 1 s-a clasat pe prima poziţie în clasamentul de audienţă, atât la nivel urban, cât şi în rândul targetului comercial al Antenei 1. X Factor a înregistrat aseară un rating mediu de 10.7 procente şi o cotă de piaţă de 21.4% în rândul targetului 15-54 urban, cifre traduse într-o medie de 701.000 de telespectatori. În acelaşi interval, locul al doilea a fost ocupat de Pro Tv care nu a reuşit să înregistreze la nivelul aceluiaşi target decât 7.1 % rating şi 14.1% share, pentru ca locul al treilea să îi revina postului Kanal D.

În minutul de aur, 22.08, peste un milion şi jumătate de telespectatori din mediul urban urmăreau X Factor la Antena 1.

De la AC/DC la Puccini, pe drumul câtre cei 200.000 de euro

Şi au avut ce vedea. Concurenţii veniţi la audiţiile din Cluj, Iaşi şi Bucureşti s-au străduit să impresioneze juriul cu prestaţiile lor. Unii au reuşit, alţii mai puţin. Printre cei care au reuşit să îi surprindă nu doar pe cei Cheloo, Delia şi Dan Bittman, ci şi pe cei de acasa s-a numărat şi Raduly Botand, concurent cu state vechi la X Factor care însă a demonstrat ce înseamnă să te autodepăşeşti. S-a pregătit timp de un an şi a revenit pe scena X Factor. Cu două melodii din registre complet separate – Highway to hell AC/DC şi Nessum Dorma – Puccini, tânărul de origine machiară a reuşit să ridice sala şi juriul în picioare şi să smulgă trei de da.

Momentul tânărului Raduly Botand poate fi urmărit aici: – //xfactor.a1.ro/raduly-accy-daccy-whacky-doo-sau-al-bano-carissi-258.html.

Diva desculţă pe scena X Factor

Atunci când juriului pe care te strãduieşti din rãsputeri sã îl impresionezi se ridicã în picioare şi te aplaudã la scenã deschisã, simţi cã visul tãu e mai aproape ca oricând sã se împlineascã. Iullia Manolache v-a rãmâne cu siguranţã în memoria tuturor drept fata desculţã de la X Factor, cu o poveste extraordinarã de viaţã. Juraţii au fost de-a dreptul impresionaţi de tânãra de doar 17 ani, care a cântat impecabil Whitney Houston – I have nothing, ridicându-se cu toţii în picioare pentru a saluta prestaţia tinerei. Dan Bittman e convins cã a gãsit exact calitãţile necesare unui posesor de factor X: “Ai o voce extraordinarã, tehnicã, mişcare scenică!” Eşti divinã!” i-a spus Deliei, în timp ce Cheloo nu a mai vrut sã spunã nimic, doar un simplu „Da!”

Momentul Iuliei poate fi urmărit aici: //xfactor.a1.ro/cesaria-evora-de-barlad-divina-extraordinara-curajoasa-o-fata-cu-x-factor-262.html.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban ,15-54 Urban
Perioada 7 octombrie 2012

Bucuresti, 08.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.