free download 78 travel guides written by experts

Warply lansează WarplyPay® pe piața din România

Furnizorul de soluții de loializare oferă primul portofel de tranzacții mobile, care transformă orice aplicație în una de tip m-commerce

Warply, lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil, lansează pe piața din România WarplyPay® – noul serviciu inovator de plăți mobile, care poate fi folosit prin intermediul oricărei aplicații comerciale. Noua soluție de plăți digitale completează programele de loializare și orice aplicație comercială, transformându-le în portofele digitale.

WarplyPay® este un serviciu de plată de tip cloud, care înregistrează și securizează datele cardurilor introduse, păstrându-le în maximă siguranță. WarplyPay® permite tuturor utilizatorilor să își încarce portofelul digital cu bani, prin intermediul aplicației de tranzacții mobile, precum și să facă tranzacții și plăți în interiorul aplicației.

warply-pay
Inovația WarplyPay® constă în faptul că utilizatorii nu sunt nevoiți să instaleze altă aplicație mobilă sau să deschidă o altă pagină bancară web. Cu ajutorul WarplyPay®, tranzacțiile online devin din ce în ce mai simple. Utilizatorii se pot înregistra introducând cardul dorit o singură dată, iar pentru orice altă tranzacție viitoare, utilizatorii pot selecta un cod pin sau pot folosi amprenta digitală pentru verificare.

În plus, WarplyPay® oferă capacitatea de rambursare a cupoanelor mobile și a cardurilor cadou, colectarea și rambursarea punctelor de loialitate, precum și servicii de facturare digitală. Toate acestea prin intermediul aceleiași soluții, certificate de ISO 27001 și PCI-DSS, oferind asigurarea riscului de credit, până la suma de 1,5 milioane de euro.

WarplyPay® suportă toate cardurile Visa, MasterCard, AMEX, Discover și Maestro,  iar integrarea cu aplicațiile mobile ale companiilor afiliate este un proces simplu și rapid.

“La Warply, obiectivul nostru principal este să proiectăm soluții care facilitează și îmbunătățesc interacțiunile zilnice ale consumatorilor cu mediul afacerilor. De vreme ce trăim într-o lume în care utilizatorii fac totul prin intermediul telefonului mobil și se așteaptă să maximizeze productivitatea la toate nivelele, scopul nostru principal este să dezvoltăm o soluție care va oferi comoditate, viteză și siguranță în ceea ce privește toate tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil”, a menționat John Doxares, CEO Warply.

WarplyPay® a fost integrat deja în unele aplicații mobile și poate funcționa în cadrul oricărei aplicații. Mai multe informații despre WarplyPay pot fi gasite la warp.ly/meet-warply-pay-new-mobile-payment-service sau warp.ly/warplypay.

Despre Warply

Warply este, lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil. Compania deține certificări importante, printre care și PCI – DSS, un standard de securitate pentru informațiile proprietare dedicat organizațiilor care gestionează cărțile de credit ale celor mai mari furnizori de carduri, precum Visa, MasterCard, American Express, Discover și JCB – și ISO 27001, certificarea securității informației. Printre clienții Warply se numără Nestle, Ahold-Delhaize, Unilever, CNN, T-Mobile, Eurobank, Banca Națională a Greciei și Nobacco.

Warply au fost declarați finaliști pentru Loyalty Magazine Awards, unul dintre cele mai mari si mai populare evenimente dedicate programelor de loializare , cu trei proiecte nominalizați în categorii importante, cum ar fi: Best Use of Mobile în cadrul unei strategii de loializare, Best Loyalty programme of the Year – Servicii Financiare|Food Retail, Best Use of Communications, Best Coupon/Voucher, Best Loyalty Programme of the Year.

Pentru mai multe detalii, accesează: warp.ly, blog, Facebook, Twitter, LinkedIn și Youtube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *