Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vorbitori de top la prima conferinta de marketing mobil din Romania

Primul eveniment dedicat strategiilor de comunicare in mediul mobil, Mobile Marketing Conference, beneficiaza de prezenta a 13 vorbitori de renume din marketing si advertising mobil, atat locali cat si internationali. Conferinta va avea loc pe data de 16 octombrie la hotel Howard Johnson Grand Plaza Hotel si se bucura de sprijinul companiilor Nokia si HitMail si Beko. Viktor Marohnic, co-fondator si CEO in cadrul companiei Five Minutes, va oferi o perspectiva est-europeana asupra domeniului de mobile marketing, punctand cateva din oportunitatile valorificate in tarile din jur. Printre vorbitorii invitati la aceasta sesiune se numara Viktor Marohnic, care va prezenta Shout’em- un proiect din domeniul Mobile Social Networking

Alexander de Boissezon este Product Specialist in cadrul Clip in Touch. Compania este specializata pe dezvoltarea de solutii personalizate pentru continuturi generat de utilizatori, atat in mediul mobil cat si pentru comunicare online prin mesaje. Mixand text, imagine, aplicatii de voce si video, Clip in Touch acorda utilizatorilor sansa de a transmite mesaje creative si de impact.

Stephanie Jackson, Senior Director, Online Services in cadrul Vodafone Romania, va discuta despre importanta marketingului mobil din perspectiva operatorului de telefonie mobila, punctand beneficiile acestui nou tip de promovare si oportunitatile oferite de acest canal in Romania.

In cadrul conferintei, vor fi prezentate rezultatele unui studiu dedicat marketingului mobil, realizat special de compania Unlock Research pentru acest eveniment. Rezultatele vor dezvalui care sunt cele mai in voga instrumente actuale de marketing mobil si care este perceptia consumatorilor privind acest nou canal de comunicare. Sesiunea este sustinuta de Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Research).

Alaturi de invitatii speciali, evenimentul beneficiaza de prezenta a 11 specialisti din mediul local de marketing si advertising.

Viktor Marohnic este specialist cu experienta in domeniul serviciilor de social networking, precum si in dezvoltarea de aplicatii software (web, desktop, handhelds, mobile etc.). Viktor este un antreprenor de success, punand bazele in 2005 propriei companii – Five Minutes. Este de asemenea fondatorul a doua website-uri de social networking in Croatia, iar in prezent lucreaza la un nou serviciu global – ShoutEm.

Five Minutes Ltd. este una dintre companiile de top din Croatia, specializata pe dezvoltarea de aplicatii software, web 2.0, social networking services, audio, web video.

Stephanie Jackson este specialist in marketing, avand peste 12 ani de experienta in industria telecomunicatiilor si 15 ani de experienta in marketing si operatiuni. In prezent conduce o echipa specializata in dezvoltarea de produse si canale de comunicare online, precum si aplicatii new mobile si canale de publicitate in mediul mobil.  

Alaturi de Evenimentul Mobile Marketing Conference se adreseaza oamenilor de marketing din companii care vor sa descopere cele mai inedite si utile canale de atingere a audientei, dar si furnizorilor de servicii de marketing mobil si dezvoltatorilor din acest domeniu. La finalul Webstock
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe site www.mobileconference.ro.

Bucuresti, 02.10.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.