Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Volumul cursurilor de instruire al angajatilor real,- Hypermarket Romania creste in acest an cu 30%

fata de 2010

Volumul cursurilor de instruire din real,- Hypermarket România creşte în acest an cu 30% faţă de nivelul anului 2010, prin diversificarea modulelor de instruire şi creşterea gradului de specializare a informaţiilor livrate angajaţilor.

Începând cu acest an, Departamentul de Resurse Umane al companiei a alocat fiecărui magazin al reţelei câte o persoană responsabilă cu instruirea personalului, în vederea îmbunătăţirii acestei activităţi considerate de o importanţă prioritară pentru dezvoltarea afacerilor real,- în România. Astfel, direcţiile pe care s-au concentrat eforturile din 2010 vor fi păstrate şi intensificate în acest an, urmărindu-se in primul rând dezvoltarea spiritului antreprenorial şi a atenţiei faţă de clienţi. În acest scop, au fost create şi livrate 10 noi programe de instruire a angajaţilor, datorită unui efort comun al real,- Hypermarket România şi al diviziei centrale real,- Internaţional.

„Practic, aproape fiecare divizie a afacerii noastre are proprii instructori, formaţi intern sau internaţional, implicaţi în livrarea de sesiuni de instruire specializate pe domenii diverse, precum Management, Comunicare, Sortiment, Negociere, Sisteme IT, Legislaţie etc. Informaţia şi bunele practici vehiculate câştigă zilnic în calitate datorită cooperării internaţionale din cadrul grupului”, precizează Ioana Olteanu, Training Manager la real,- Hypermarket România.

La nivelul anului 2010, mai mult de 3800 de participanţi au beneficiat de programe de pregătire de specialitate, casierele şi şefii de raion fiind categoriile de personal către care au fost realizate majoritatea cursurilor, prin prisma faptului că reprezintă veriga principală dintre clienţi şi magazine.

Datorita programului de instruire derulat pe parcursul anilor 2010 si 2011, numărul beneficiarilor, cumulat in cei doi ani se ridica la:
· 969 de şefi de raion şi adjuncţi de şefi de raion;
· 1022 de casiere;
· 93 de manageri şi angajaţi ai departamentelor de cumpărări.

În total, în 2010 au fost livrate aproape 19.000 de ore de instruire, fără a include aici participarea angajaţilor la cursurile obligatorii prin lege, in funcţie de încadrare (igienă, sănătate şi securitate a muncii, prim ajutor etc.).

Pentru anul 2011 planificarea prevede peste 25000 de ore de instruire, raportate la aproximativ acelaşi număr de participanţi, cu 30% peste volumul anului 2010.

Bucuresti, 11.04.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.