Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Volkswagen Think Blue

Volkswagen prezintă tehnologii ecologice şi concepte de mobilitate durabilă la expoziţia Hannover Messe.

Volkswagen păstrează cursul spre statutul de cel mai inovator şi ecologic producător auto din lume. Producătorul a ales moto-ul “Think Blue.” pentru Hannover Messe, care se va desfasura intre 19-23 aprilie 2010, şi la care Volkswagen va prezenta peste 30 de exponate, dovadă a implementării consecvente a strategiei durabile. Cu ajutorul categoriilor tematice: vehicule cu consum redus, producţie durabilă şi tehnologii ale viitorului, Volkswagen va prezenta vizitatorilor mobilitatea responsabilă de astăzi şi de mâine.

“Think Blue.” este un concept care depăşeşte aspectele pur tehnice şi de produs. Volkswagen prezintă la standul salonului un spectru larg de soluţii durabile şi care transmit în mod plastic gândirea şi acţiunile responsabile. Cu ajutorul temelor ce provin din arii precum producţia ecologică şi eficientă din punctul de vedere al utilizării resurselor sau din zona vehiculelor eficiente, dar şi din domeniul profesional al dezvoltării durabile, vizitatorii salonului sunt provocaţi în mod activ şi încurajaţi să reflecteze asupra acestor subiecte.

Aplicarea consecventă a laitmotivului “Think Blue.” se reflectă şi în domeniul producţiei auto. Astfel, în baza procesului de fabricaţie al modelului Polo BlueMotion, un robot media explică tehnologiile avansate şi eficiente ecologic ale proceselor de producţie Volkswagen. În acest sens, prin exemplul unui sistem inovatoar de schimbare a culorii, este prezentat potenţialul ecologic şi economic de economisire în cadrul procesului de vopsire. Prin “BlueMotion Technologies”, Volkswagen reuneşte cele mai bune tehnologii ecologice actuale. O parte dintre acestea pot fi văzute la Hanovra. Ca de exemplu, noua generaţie a bestseller-ului Sharan, prezentată în premieră în luna martie. Van-ul de la Volkswagen, echipat pentru prima dată cu uşi glisante în spate, obţine cu consumul de 5,5 litri la 100 km, cea mai mică valoare dintre toate van-urile din clasa sa (Sharan 2.0 TDI, 140 CP). Un alt highlight al salonului este Touareg Hybrid. Maşina prezentată cu puţine săptămâni în urmă, este până în prezent singurul SUV-Hybrid al unui producător german disponibil în Europa (V6 TSI plus e-motor).

Volkswagen va prezenta vizitatorilor de la Hanovra, de asemenea şi previziuni ale tehnologiilor eficiente şi ale conceptelor mobilităţii durabile ale viitorului. În centrul atenţiei se va afla conceptul L1. Vehiculul extrem de aerodinamic (valoarea Cw este de 0,195!) este un full-hybrid propulsat cu un motor hightech-TDI şi electric, avansând spre statutul de cel mai economic automobil din lume cu un consum mixt de doar 1,38 litri diesel.

Hannover Messe este una dintre cele mai importante expoziţii de tehnologie din lume. Aproximativ 4.800 de expozanţi din 64 de ţări îşi expun în acest an produsele şi know-how-ul pe o suprafaţă de expunere de în total 155.000 m2. Mărcile Volkswagen Autoturisme şi Volkswagen Autovehicule Comerciale sunt prezentate la hala 15, standul A04.

Sursa: Scorpion / Dan Stefan

Bucuresti, 19.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.