free download 78 travel guides written by experts

Volkswagen Golf a inregistrat o crestere de 10% a preturilor

pe piata auto second hand, conform AutoIndex

Volkswagen Golf a înregistrat o creștere de 10% a nivelului mediu al prețurilor pe piața auto second hand din România în ultimul an, potrivit datelor furnizate de AutoIndex.

Media prețurilor cerute pentru un Volkswagen Golf second hand a înregistrat în ultimul an o creștere de 10%, pornind de la o valoare de 3.550 Euro în luna octombrie anul trecut şi ajungând în prezent la valoarea de 3.940 Euro, conform AutoIndex. Pe parcursul anilor s-a observat statistic ca modelul Volkswagen Golf este unul dintre cele mai tranzacționate autoturisme de pe piața auto second hand în mediul online din România, cu un număr de peste 44.200 anunțuri postate pe Auto.ro în ultimul an.

"Această creștere semnificativă a prețului mediu al unui Volkswagen Golf se datorează și faptului ca în ultimul an, actuala generație a compactei germane (lansată în anul 2009) a început să fie revândută ca autoturism second hand. Prin urmare, este firesc ca prețul cerut de către vânzători să fie mai ridicat pentru exemplarele fabricate începând cu anul 2009, iar numărul mare de tranzacții să influențeze decisiv evoluția anuală a indicelui AutoIndex pentru Volkswagen Golf ", a declarat Bogdan Axinia, General Manager Auto.ro.

AutoIndex, cel mai precis instrument de măsurare a pieţei auto second hand, este primul de acest gen din România și are drept punct de pornire anunţurile de vânzare postate pe Auto.ro. AutoIndex furnizează informaţii relevante privind media preţului solicitat, valoarea pieţei de maşini second hand precum şi numărul total de anunţuri şi evoluţia acestuia în timp.

Modalitatea de calcul este complexă, agregă datele din peste 450.000 de anunţuri, se obţine pentru 28 mărci şi 180 modele, ţine cont de kilometri, an de fabricaţie, marcă, model şi preţ.

Bucuresti, 23.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *