Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Volkswagen Autovehicule Comerciale la salonul auto international de la Hanovra

Hanovra, septembrie 2010: Volkswagen Autovehicule Comerciale prezintă inovaţii mondiale la salonul auto internaţional de autovehicule comerciale, printre acestea o nouă variantă a Volkswagen Amarok.

Conform declaraţiilor reprezentanţilor mărcii, pieţele urmează în general un trend ascendent, livrările către clienţi la nivel mondial crescând până la sfârşitul lui august 2010 cu 18,1% la 269.800 autovehicule comerciale uşoare.

„Volkswagen Autovehicule Comerciale se concentrează asupra unei evoluţii profitabile, bazată pe creştere. Reuşim aceasta prin produse noi, pieţe noi şi tehnologii noi.” a declarat Dr. Wolfgang Schreiber, purtător de cuvânt al Consiliului Director Volkswagen Autovehicule Comerciale, la conferinţa de presă din 21 septembrie 2010.

Numai în ultimele douăsprezece luni, Volkswagen Autovehicule Comerciale a prezentat trei noi modele, noul T5, Amarok şi, cel mai recent, noul Caddy. Aceste game de modele oferă un consum redus, siguranţă sporită şi mai mult confort”, explică Dr. Schreiber. Întreaga gama Volkswagen îndeplineşte acum standardele Euro V.

În anul financiar curent, pînă la sfârşitul lui august, marca a reuşit o creştere la nivel mondial de 18,1%, livrând 269.800 autovehicule comerciale uşoare din gamele Caddy, T5 şi Amarok, precum şi Saveiro împreună cu T2, modelele braziliene (ianuarie – august 2009: 228.400).

Principala contribuţie a fost adusă de noul T5, care a reuşit o creştere la nivel mondial de 20,5%, atingând 91.300 livrări (ianuarie – august 2009: 75.800).

„Cotele de piaţă de top, 47,1% în Germania, respectiv 26,5% în Europa de Vest, sunt dovada clară a succesului actualizării gamei T5, care cu noile motoare cu un consum optimizat, siguranţă sporită şi o gamă mai largă de dotări, câştigă noi categorii de clienţi”, a subliniat Dr. Schreiber.

În ciuda schimbării de model, ce se desfăşoară acum, Caddy reuşeşte volume de vânzări stabile. În primele opt luni ale anului 2010, 83.780 livrări au fost realizate la nivel mondial, corespunzând unei scăderi de 7% faţă anul anterior. (ianuarie – august 2009: 90.400)

Purtătorul de cuvânt al Consililui Director a subliniat cât de încrezător este că noul Caddy va atinge volume la fel de promiţătoare ca noul T5 pentru restul anului, aceasta datorită eficienţei crescute, a economiilor generale evidente pe care le asigură în ceea ce priveşte costurile de utilizare, şi a dotărilor de calitate. În septembrie 2010, comenzile pentru noul Caddy au crescut deja cu 20%.

Crafter a reuşit o creştere de 9,2%, atingând 22.420 livrări la nivel mondial.

În anul său de debut, Amarok a atins până în acest moment 8.000 de livrări. Dr. Schreiber a evidenţiat de asemenea şi că volumul de comenzi înregistrate la nivel mondial este de 40.000 de unităţi.

El este foarte încrezător că în anul financiar 2010, marca va depăşi recordul anterior, stabilit de cele 447.000 de autovehicule comerciale uşoare livrate în 2008.

Rezultatul financiar al mărcii la jumătatea anului, cu o creştere de 33,3% a vânzărilor la 3,54 miliarde Euro, şi rezultate operaţionale de 118 milioane Euro, au confirmat succesul de piaţă.

„Per total suntem mulţumiţi cu evoluţia din acest an. Pentru noi criza din piaţa autovehiculelor comerciale uşoare a fost depăşită.”, a declarat Dr. Schreiber.

Programul din acest an al Volkswagen Autovehicule Comerciale la salonul auto internaţional pune accentul pe consumul de carburant, performanţe ridicate şi siguranţă. Tehnologiile BlueMotion sunt deja oferite pentru toate modelele, iar sistemul ESP face parte din echiparea standard, subliniază Dr. Schreiber.

Sursa: Porsche Romania / Scorpion

Inca din 1998 SCORPION este distribuitor Volkswagen si Audi in judetul Vrancea. De la inceputul anului 2010 Scorpion a devenit si distribuitor SEAT. Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– ‘One Stop Shop’ – finantare, asigurare si servicii post-vanzare. Pe toata durata contractului de finantare – in leasing sau credit – clientul beneficiaza de consultanta specializata atat din partea companiei noastre cat si din partea personalului Porsche Bank.
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen, Audi si Seat;
– piese de schimb din stoc sau la comanda

Bucuresti, 29.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.