creative night talks

Vola.ro, cifra de afaceri record de peste 15 milioane de euro in 2011

Creştere cu 189% a cifrei de afaceri şi peste 6,6 milioane de căutări online de bilete de avion

Cea mai mare agenţie online de turism din România, Vola.ro, a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri record în istoria companiei de aproximativ 15,5 milioane de euro (65,7 milioane lei). Creşterea este de 189% comparativ cu anul 2010, când cifra de afaceri a atins 5,38 milioane euro (22,7 milioane lei). Luna iunie a anului 2011 a înregistrat vârful de business, cu o cifră de afaceri record de 6,9 milioane lei, în creştere cu 230% comparativ cu perioada asemănătoare a anului anterior. Portalul îşi confirmă astfel poziţia de alegere predilectă a celor ce preferă confortul şi uşurinţa organizării vacanţei sau călătoriei de afaceri cu ajutorul mediului web.

Dezvoltarea organică susţinută a companiei s-a tradus printre altele şi prin creşterea echipei de la 17 angajaţi în decembrie 2010, la 50 de persoane în momentul de faţă, fapt ce a impus şi relocarea într-un nou sediu.

“Creşterea Vola.ro gravitează în jurul abordării noastre inovatoare în dezvoltarea de produs. De aceea am investit puternic în platforma tehnologică, oferind clienţilor noştri produse imbunatatite in permanenta precum aplicaţia de căutare şi rezervare de zboruri sau produsul de pachete turistice. Un alt factor determinant este migrarea generală către online, implicit şi a industriei în care activăm, plasându-ne într-o poziţie favorabilă pentru dezvoltare viitoare”, afirmă Daniel Truică – Managing Partner Vola.ro.

Compania este prezentă puternic şi în social media, înregistrând o creştere a numărului de fani în reţeaua de socializare Facebook de la 8.000 la peste 50.000 în decursul anului trecut, ca urmare a unor campanii susţinute de promovare.

Deşi business-ul este online, o mare parte dintre tranzacţii se finalizează şi telefonic, astfel încât pe parcursul anului trecut, call-centerul Vola.ro a înregistrat nu mai puţin de 195.951 apeluri primite. Cifrele record nu se opresc aici, Vola fiind lider în 2011 şi la volumele de asigurări de călătorie încheiate, acestea însumând circa 39.506 zile de vacanţă asigurate medical.

În ceea ce priveşte biletele de avion românii au zburat cel mai mult în Europa către destinaţiile: Madrid, Barcelona, Londra, Roma, Paris. În afara graniţelor continentului românii au preferat New York, Dubai, Tel Aviv, Bangkok şi Toronto.

Cele mai populare destinaţii alese de către români în 2011 au fost Praga, Viena, Budapesta, Roma şi Paris pentru weekenduri prelungite, în vreme ce Bulgaria, Grecia, Turcia, Spania şi Cipru au reprezentat opţiunile predilecte ca destinaţii de plajă.

Pentru viitorul apropiat, compania vizează poziţia de lider al industriei de turism locale, precum şi intrarea pe alte pieţe europene de profil.

“Anul 2011 a însemnat pentru noi atât consolidarea poziţiei de lider al pieţei de turism online, cât şi clasarea în topul celor mai mari companii din industia de turism din România, cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro. Avem 2 obiective majore pentru următorii 3 ani: să devenim liderul industriei de turism în România şi împreună cu subsidiarele din Polonia şi Ucraina (piata pe care ne vom lansa anul acesta) să devenim un jucător important în Europa Centrala şi de Est” , declară Daniel Truică.

Despre Vola.ro

Vola.ro este cea mai mare agenţie de turism online din România, având o dinamică explozivă. Vola.ro deserveşte persoane fizice sau companii cu servicii complete de turism: bilete de avion de linie şi low-cost, rezervări hoteluri, pachete de vacanţă, asigurări medicale de calatorie şi servicii de rent-a-car. Mai multe despre companie găsiţi pe www.vola.ro şi pe pagina de facebook //www.facebook.com/bileteavion.

Businessul Vola.ro există şi în Polonia prin www.fru.pl, compania soră, iar în Q1 2012 intră pe piaţa din Ucraina cea de-a treia agenţie din grup, acesta fiind un prim pas către extinderea agenţiei către Europa de Est.

Distincţii primite în 2011:
Vola s-a bucurat de un trofeu obţinut pentru prima dată de o companie românească. În topul de business Deloitte Technology Fast 50 Central and Eastern Europe Vola s-a clasat pe primul loc detronând companiile poloneze, care obişnuiau să se bucure de acest privilegiu până în 2011. Acest premiu atestă cea mai mare creştere a cifrei de afaceri în ultimii 5 ani analizaţi (2006-2010) pentru o companie care investeşte în tehnologie din Europa Centrala şi de Est. Pentru Vola creşterea a fost de peste 6.000%.

Travelport, una dintre cele mai mari companii de tehnologie pentru industria de turism cu prezenţă în peste 160 de ţări, a desemnat Vola, pentru al doilea an la rând “Online Agency of the Year”, luând în considerare volumul de vânzări pe acest segment.

Chartis, unul dintre furnizorii principali de asigurări medicale de călătorie a oferit Vola „Premiul Chartis pentru Cele mai mari vânzări de asigurări de călătorie vândute în 2011” în cadrul agenţiilor de turism online.

Bucuresti, 20.02.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *