Pentru a promova oferta Vodafone pentru tinerii sub 26 de ani, McCann Erickson a folosit platforma Facebook realizand o aplicatie numita Date Casting. Tinerii sunt invitati sa iasa la intalniri si pentru asta pot face un casting acolo unde, de fapt, isi petrec mare parte din timp – adica pe internet.
Cum functioneaza: La lansarea aplicatiei, pe pagina de Facebook apar persoanele de sex opus din lista de prieteni. Cel care foloseste aplicatia realizeaza o selectie a prietenilor pe care ar vrea sa ii cheme la casting, iar persoanele selectate primesc un mesaj tip invitatie. In sectiunea de fotografii a celui care a facut castingul este incarcata o poza cu logo-ul aplicatiei si pozele celor selectati. Pe parcursul aplicatiei apar mesaje prin care se face legatura intre date casting si oferta Vodafone (minute, sms-uri, laptopuri si telefoane la preturi speciale).
Aplicatia se gaseste la: //apps.facebook.com/datecasting.
Promovarea aplicatiei: a fost deja initiata de catre tineri sub 26 de ani care sunt foarte prezenti in mediul online. Aceasta este promovata si printr-un filmulet viral la: //www.youtube.com/watch?v=VURHrXWZrlI, prin bannere web si printuri in publicatii pentru tineri.
Echipa implicata in realizarea campaniei: din partea McCann: Dana Hogea: Group Account Director, Doina Ionescu: Senior Account Manager, Iuliana Grigore: Account Executive, Catalin Dobre: Copywriter, Razvan Chifu: Art Director.
Din partea Vodafone: Romina Tazlaoanu, Iuliana Maratu, Raluca Canteri, Luminita Bostinaru.
PS: Aplicatia facebook a fost gandita de creatia McCann si realizata efectiv de MRM Worldwide Romania.
{mosloadposition user10}