Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vodafone se lanseaza in Romania

Vodafone

  • Brandul Vodafone se lanseaza oficial in Romania printr-o campanie inovativa – “Traieste fiecare clipa”
  • Notorietatea brandului Connex Vodafone a atins  95% in randul romanilor

Astazi, Vodafone Romania are placerea sa anunte lansarea oficiala a brandului Vodafone pe piata romaneasca. 

“Dupa 6 luni de promovare a campaniei ‘Connex si Vodafone Impreuna’ si atingerea unei notorietati de 95% in randul romanilor, trecem acum catre experienta unica a brandului Vodafone. Incepand de astazi, rosul Vodafone va fi prezent in toate magazinele noastre si in cele ale retelelor partenere. Identitatea vizuala corporatista se va schimba, de asemenea, si va reflecta brandul Vodafone.  Suntem increzatori ca brandul Vodafone va aduce clientilor nostri energia, pasiunea si forta unei experiente globale unice.  Cladita pe fundatii solide, Vodafone este aici pentru a le oferi romanilor servicii inovative, precum si beneficii majore pe termen lung” a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer, Vodafone Romania.

Brandul Vodafone va fi introdus in Romania prin campania ”Traieste fiecare clipa”/ “Make the most of now”, o platforma de comunicare bazata pe studii ample si pe o buna cunoastere a nevoilor clientilor.
“Make the most of now  porneste de la adevarul universal cum ca timpul este pretios, iar oamenii incearca din ce in ce mai mult sa se bucure de fiecare moment al vietii lor. Campania ‘Traieste fiecare clipa’ a fost dezvoltata local, pornind de la conceptul global “Now”, recent lansat in grupul Vodafone.  Aceasta idee creativa se va regasi in toate produsele si serviciile noastre – Vodafone Live!, Vodafone Mobile Connect, Vodafone Passport, Vodafone Simply si BlackBerry – oferindu-le astfel clientilor nostri posibilitatea de a profita din plin de timpul lor si de a-si imbogati viata cu ajutorul comunicatiilor mobile”, a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.
Campania “Traieste fiecare clipa” se va derula pe principalele canale media:  televiziune, presa scrisa, publicitate stradala si Internet.  

Ca parte a campaniei de rebranding, numele de inregistrare al companiei a fost schimbat din MobiFon S.A. in Vodafone Romania S.A., iar noul web site al companiei poate fi accesat la adresa  www.vodafone.ro

 
Anticipand lansarea unor noi servicii inovatoare, Vodafone Romania va prezenta demonstratii ale serviciului Vodafone Live! si aplicatii bazate pe HSDPA (High-Speed Downlink Packet Access)  in cadrul CERF, care va avea loc intre 3-7 mai 2006. Standul Vodafone va fi amplasat in Pavilionul 16-17, in complexul expozitional Romexpo.

Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., avea 6.131.839 de clienti, la data de 31 decembrie 2005. Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si Retele Partenere in alte 32 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre 179,3 de milioane de clienti din intreaga lume.

Brandul Vodafone va fi introdus in Romania prin campania ”Traieste fiecare clipa”/ “Make the most of now”, o platforma de comunicare bazata pe studii ample si pe o buna cunoastere a nevoilor clientilor.

“Make the most of now  porneste de la adevarul universal cum ca timpul este pretios, iar oamenii incearca din ce in ce mai mult sa se bucure de fiecare moment al vietii lor. Campania ‘Traieste fiecare clipa’ a fost dezvoltata local, pornind de la conceptul global “Now”, recent lansat in grupul Vodafone.  Aceasta idee creativa se va regasi in toate produsele si serviciile noastre – Vodafone Live!, Vodafone Mobile Connect, Vodafone Passport, Vodafone Simply si BlackBerry – oferindu-le astfel clientilor nostri posibilitatea de a profita din plin de timpul lor si de a-si imbogati viata cu ajutorul comunicatiilor mobile”, a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.

Campania “Traieste fiecare clipa” se va derula pe principalele canale media:  televiziune, presa scrisa, publicitate stradala si Internet.  

Ca parte a campaniei de rebranding, numele de inregistrare al companiei a fost schimbat din MobiFon S.A. in Vodafone Romania S.A., iar noul web site al companiei poate fi accesa  la adresa www.vodafone.ro
 
Anticipand lansarea unor noi servicii inovatoare, Vodafone Romania va prezenta demonstratii ale serviciului Vodafone Live! si aplicatii bazate pe HSDPA (High-Speed Downlink Packet Access)  in cadrul CERF, care va avea loc intre 3-7 mai 2006. Standul Vodafone va fi amplasat in Pavilionul 16-17, in complexul expozitional Romexpo.
Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., avea 6.131.839 de clienti, la data de 31 decembrie 2005. Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si Retele Partenere in alte 32 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre 179,3 de milioane de clienti din intreaga lume.

Bucuresti, 27.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.