Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vodafone Romania inaugureaza

Vodafone

al treilea  Centru de Relatii cu Clientii, la Ploiesti

  • Peste 400 de locuri de munca pentru locuitorii orasului Ploiesti, la Vodafone Romania
  • Investitie semnificativa in pregatirea angajatilor si in crearea unui mediu de lucru la standarde internationale

Vodafone Romania are placerea sa anunte deschiderea oficiala a celui de-al treilea Centru de Relatii cu Clientii, in orasul Ploiesti. Centrul isi va desfasura activitatea in Hippodrome Office Centre, cladire situata pe Bulevardul Bucuresti nr. 39A, in Ploiesti.

 

“Ne bucuram sa deschidem cel de-al treilea Centru de Relatii cu Clientii al Vodafone Romania, in orasul Ploiesti. Peste 400 de ploiesteni au sansa de a-si cladi o cariera in cadrul Vodafone, alaturandu-se echipei noastre de Relatii cu Clientii. Deoarece compania este intr-un proces continuu de crestere si dezvoltare, dorim sa raspundem cat mai bine nevoilor tot mai complexe ale clientilor nostri. Pentru a atinge mereu excelenta in Relatiile cu Clientii, vom continua sa investim in perfectionarea oamenilor nostri si sa asiguram tuturor angajatilor Vodafone cel mai bun mediu de lucru posibil”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania.

Cu o suprafata totala de 5.500 de metri patrati si 4 etaje, Hippodrome Office Centre poate gazdui activitatea a mai mult de 400 de angajati Vodafone. Hippodrome Office Centre este o cladire moderna, situata intr-un spatiu deschis, si ofera angajatilor sali de training, un cabinet medical, un cabinet stomatologic, o zona de recreere si o sala de mese, incluzand si spatii de parcare pentru 150 de autovehicule.

Peste 120 de oameni au fost deja angajati, iar numarul total de angajati din noul Centru de Relatii cu Clientii va ajunge la 400, in urmatorul an. Centrul isi desfasoara activitatea in fiecare zi, intre orele 8.00 – 23.00. In timpul noptii sunt preluate apelurile de urgenta (cum sunt cele care anunta furtul sau pierderea unui telefon mobil /SIM).

Vodafone Romania este primul operator mobil care a infiintat un Centru de Relatii cu Clientii, in martie 1997. Cel de-al doilea Centru de Relatii cu Clientii a fost deschis in 2001, la Brasov. Sapte zile pe saptamana, operatorii din Centrele de Relatii cu Clientii ale Vodafone Romania ofera informatii despre servicii, telefoane mobile, facturi, configurarea serviciilor si telefoanelor, activarea de noi servicii si abonamente.

Bucuresti, 13.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.