Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vodafone Romania creeaza 100 de locuri de munca in noul Centru de Relatii cu Clientii din Craiova

Vodafone
  • Aproximativ 50 de tineri, studenti si proaspat absolventi, lucreaza deja in noul Centru de Relatii cu Clientii, deschis in Craiova
  • Numarul angajatilor Centrului de Relatii cu Clientii din Craiova se va dubla, pana la sfarsitul lunii ianuarie, 2016

Vodafone Romania deschide un nou Centru de Relatii cu Clientii, in Craiova, si creeaza locuri de munca pentru peste 100 de tineri, studenti si proaspat absolventi, pana la sfarsitul lunii ianuarie, 2016.

“Investim in permanenta in a oferi o experienta superioara a serviciilor de relatii cu clientii, iar deschiderea centrului din Craiova face parte din strategia noastra de regionalizare, pentru a fi mai aproape de toti utilizatorii nostri si mai usor accesibili. Mai mult decat atat, investim in perfectionarea tinerilor care lucreaza deja alaturi de noi in Craiova si ne dorim sa dublam numarul membrilor echipei, pana la sfarsitul lunii ianuarie, anul viitor”, a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone Romania.

In prezent, aproximativ 50 de tineri lucreaza deja in centrul nou deschis si beneficiaza de numeroase programe de pregatire si dezvoltare a competentelor, iar numarul acestora se va dubla pana la data de 31 ianuarie 2016.

Ca un prim pas, noii angajati vor raspunde solicitarilor abonatilor persoane fizice, iar ulterior, aria serviciilor de suport furnizate de echipa din Craiova se va extinde.
Pentru extinderea echipei Centrului De Relatii cu Clientii din Craiova, Vodafone Romania va recruta tineri cu foarte bune abilitati de comunicare, lucru pe calculator si asimilare a informatiilor. Toti noii angajati vor beneficia de pregatire amanuntita, intr-un program de pana la patru saptamani.

Pentru mai multe informatii despre pozitiile disponibile in cadrul noului centru de relatii cu clientii, puteti accesa www.vodafone.ro/cariere.

Bucuresti, 13.10.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.