free download 78 travel guides written by experts

Vodafone Romania castiga “Brand Grand Prix” la Festivalul “Golden Drum” 2014

  • Campania „Ghita Ciobanul”, semnata Vodafone Romania si McCann Bucuresti, a castigat 4 premii la cea de 21-a editie a Festivalului International de Publicitate “Golden Drum”, desfasurat la Portoroz, Slovenia
  • In 2014, aceeasi campanie, avandu-l in prim plan pe celebrul cioban, a castigat trofeul “Bronze Lion” la festivalul “Cannes Lions” si Premiul Grand Effie

Vodafone Romania a primit vineri, 10 octombrie, trofeul “Brand Grand Prix”, in cadrul Galei Festivalului International “Golden Drum” 2014, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala si de Est. Este a doua oara in ultimii 4 ani cand juriul Golden Drum desemneaza Vodafone Romania drept cel mai performant si creativ brand din regiune.

Anul acesta, campania “Ghita Ciobanul” a avut 4 nominalizari si a castigat 4 premii in competitie – Premiul Grand Prix la cea mai prestigioasa categorie din festival – Integrated Campaigns, 2 premii Golden Drum la categoria Digital (Single Channel) si la categoria Digital (Multi-Channel) si 1 premiu Silver Drum la categoria Public Relations (Multi-Channel). Vodafone Romania a mai obtinut o nominalizare in cadrul categoriei Direct (Single Channel), pentru campania “Biblioteca Digitala – Tapetul”.

“Aceasta recunoastere internationala obtinuta la festivalul “Golden Drum” 2014 nu este numai o dovada a faptului ca Vodafone Romania este unul dintre cele mai creative branduri din Europa Centrala si de Est, dar si o confirmare a faptului ca povestile pe care le spune brandul nostru sunt relevante si autentice, si asta nu doar pe plan local. Acum doi ani, am inceput sa comunicam sub mesajul-umbrela “Romanii au initiativa” si, de atunci, am ales sa spunem povestile adevarate ale unor romani curajosi care, cu ajutorul tehnologiei, transforma in bine viata lor si a celor din jur. Pentru noi, campania care l-a avut in centru pe Ghita Ciobanul a avut rezultate impresionante: in doar o luna de la lansare, Ghita era unul dintre cele mai populare personaje in social media, reusind sa ajunga in Top 3 celebritati in Romania, pe Facebook. Campania a avut si un impact comercial considerabil, marcand momentul in care vanzarile de smartphone au depasit vanzarile de feature phones. Le multumim celor de la McCann Bucuresti pentru sustinerea pe care ne-au oferit-o in dezvoltarea campaniilor noastre”, a spus Andrea Rossini, Director, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.

Vodafone Golden Drumm

In 2011, Vodafone Romania a mai primit distinctia “Brand Grand Prix” la Festivalul International de Publicitate “Golden Drum”, dupa ce a castigat 10 premii cu campanii precum “Nunta”, “Cerebel” si “Chivu”, dezvoltate impreuna cu McCann Bucuresti.

“In acest an, parteneriatul de 18 ani pe care il avem cu Vodafone Romania s-a dovedit inca o data a fi de succes, atat din punct de vedere al rezultatelor de business, cat si al creativitatii. Am inceput acest an extraordinar castigand pe plan local, la Premiile Effie (castigatori ai premiului Grand Effie), am dus succesul pe plan global, castigand la Cannes Lions (Bronze Lion) iar acum sarbatorim impreuna pe plan regional, la Festivalul Golden Drum. Lucrul de care suntem cei mai madri este ca, din sutele de branduri care s-au inscris in competitia Golden Drum, Vodafone Romania a demonstrat ca este cel mai de succes si a castigat Brand Grand Prix pentru a doua oara in cadrul acestui festival. Campania “Ghita Ciobanul” este de asemenea cea mai premiata campanie din reteaua McCann CEE si a contribuit major la castigarea titlului de “Network of the Year“, a declarat Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Bucuresti.

Campania “Ghita Ciobanul” spune povestea adevarata a lui Ghita, personaj real din comuna Jina (Sibiu) care foloseste smartphone-ul si internetul mobil pentru a fi in legatura cu cei dragi si cu prietenii de pe Facebook. Campania face parte din platforma de comunicare “Romanii au initiativa”, care isi propune sa ii aduca impreuna pe oamenii care cred in mai bine si, totodata, sa aduca toata Romania pe internet.

Premiul “Brand Grand Prix” adjudecat de Vodafone Romania la editia din acest an a festivalului “Golden Drum” vine dupa o serie de alte premii castigate, in ultimul an, la competitii locale si internationale, alaturi de McCann Bucuresti: premiul “Bronze Lion” la Festivalul International “Cannes Lions” sau Premiile “Grand Effie” si “Gold Effie” in cadrul competitiei “Effie Romania”.

Din echipa care a lucrat la campania “Ghita Ciobanul” fac parte:
Director, Brand & Marketing Communication: Laura Barbu; Senior Manager, Brand Consumer Communications: Romina Tazlaoanu; Brand Manager Vodafone, Major Campaigns Vodafone: Iuliana Maratu; Brand Manager, Major Campaigns Vodafone: Luminita Bostinaru, Manager, Comm. Strategy & Planning: Liliana Martin; Consultant, Media: Corina Zileriu; Coordinator, Marketing Operations, Postpaid & Enterprise: Monica Beznila; Brand Manager, ATL and Media, Postpaid & Enterprise: Mihaela Scarlat (VODAFONE ROMANIA);
VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe: Adrian Botan; Executive Creative Director: Catalin Dobre; Head of Strategy: Diana Ceausu; Senior Copywriter: Andrei Daniluc; Senior Art Director: Răzvan Chifu; Group Creative Director: Sebastian Olar; Senior Art Director: Arpad Rezi; Client Service Director: Dana Hogea; Group Account Director: Doina Ionescu; Account Manager: Carmen Marin; Account Executive: Andreea Spilca; Head of AV: Tiberiu Munteanu; AV Producer: Alexandru Platon; Photo Producer: Roxana Zaharia; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian; Managing Director: Mihai Trandafir; Planning Director: Victor Croitoru; Account Director – Cornel Tiron; Media Manager – Cornel Crihana; Media planner: Valentina Draghici (McCann Bucuresti).

Bucuresti, 15.10.2014

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *