expoplast Sibiu 2019

Vodafone Romania anunta rezultatele campaniei de curatare

a plajelor, Litoral Curat

·    Peste 40 de tone de deseuri colectate in sezonul estival 2007, dublu fata de  cantitatea colectata in 2005
·    490 de  cosuri amplasate anul acesta pe plajele din Romania

Vodafone Romania are placerea sa anunte rezultatele programului „Litoral Curat”, desfasurat in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum, pentru al treilea an consecutiv.

“Anul acesta, programul „Litoral curat” a avut doua componente: amplasarea a 490 de cosuri pentru colectarea selectiva a deseurilor in vederea reciclarii si desfasurarea unei campanii educationale pentru mentinerea curateniei pe plaje, adresate turistilor. Peste 40 de tone de deseuri constand in materiale PET, hartie si aluminiu au fost colectate prin acest program in sezonul estival 2007, de doua ori mai mult fata de cantitatea de deseuri colectata in 2005, primul an de desfasurare a programului. Programul „Litoral curat” face parte din strategia noastra de responsabilitate corporativa, prin care dorim sa contribuim la mentinerea unui mediu mai curat si la educarea publicului in acest sens”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer, Vodafone Romania. De la lansarea programului Litoral Curat, pana in prezent, s-au colectat in total 96 de tone de deseuri.

Campania “Litoral Curat” s-a desfasurat pe perioada sezonului estival, pe plajele din orasul Constanta si in statiunile Mamaia, Eforie Nord, Navodari, Neptun, Olimp, Venus, Jupiter, Mangalia si Vama Veche. Cosurile pentru colectarea selectiva a deseurilor au fost amplasate in statiunile de pe litoral, pe o distanta de 50 de kilometri de plaja. Deseurile au fost colectate periodic de catre firme specializate si trimise spre reciclare.

Pe perioada sezonului estival, peste 60 de voluntari ai organizatiei Mare Nostrum au realizat actiuni demonstrative de curatare a plajelor si au monitorizat gradul de curatenie al acestora. In plus, o caravana a circulat prin statiuni pentru a informa si educa turistii despre importanta  mentinerii plajelor curate. 

”Litoral curat” s-a desfasurat pentru al treilea an consecutiv si face parte din activitatea de Responsabilitate Corporativa a Vodafone Romania. Aceasta activitate are ca scop imbunatatirea vietii oamenilor si a lumii inconjuratoare prin sustinerea de programe specifice din diverse domenii. Anul acesta, Vodafone Romania a lansat primul program de national de colectare si reciclare a telefoanelor mobile, in magazinele proprii. In cadrul programului „Parteneriat pentru viata”, Vodafone Romania se implica in sprijinirea operatiunilor de salvare a oamenilor prin parteneriatele incheiate cu Smurd, Salvamont si Salvamar.
Responsabilitatea corporativa se afla in centrul activitatii Vodafone la nivel de grup. Vodafone ocupa locul intai in lume pentru bunele practici de responsabilitate corporativa, in clasamentul Accountability Rating, 2006.

Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., inregistra  8,223 milioane de clienti, la data de 30 iunie 2007. Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 25 de tari si retele partenere in alte 40 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre 232,0 milioane de clienti din intreaga lume.

Mare Nostrum este o organizatie ecologista nonguvernamentala a carei misiune este de a schimba practicile si atitudinile actuale ale comunitatilor locale si factorilor de decizie in ceea ce priveste problemele de mediu din zona Marii Negre si zona costiera romaneasca, prin programe de informare si educatie ecologica adresate publicului larg.

Bucuresti, 30.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *