Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vodafone prezinta “Cluj: The Movie”

Spectatorii prezenţi la cea de-a zecea ediţie a Transilvania International Film Festival (TIFF) s-au bucurat de o experienţă inedită: „Cluj: The Movie”, un produs Vodafone conceput de agenţia Draftfcb, a adus publicul în lumina reflectoarelor.

Partener tradiţional al TIFF, Vodafone a ales să ducă mai departe experienţa oferită publicului din Cluj. Astfel, cu ocazia ediţiei aniversare a festivalului, Piaţa Unirii a devenit platou de filmare iar participanţii la festival au devenit actori în „Cluj: The Movie.” Proiectul, conceput şi implementat de Draftfcb, vine în completarea campaniei outdoor realizate de agenţia McCann Erickson.

În fiecare zi, în perioada 4-10 iunie, pe contul Vodafone Buzz de pe Facebook au fost încărcate filme în care clujenii au interpretat pasaje celebre din „Taxi Driver”, „Casablanca”, „Terminator”, „Independence Day”, „Godfather” sau „Starwars”. „Cluj: The Movie” a fost montat în timp real, pe durata festivalului, din selecţia celor mai votate duble. Proiectul marchează un parteneriat de tradiţie, care a început chiar de la prima ediţie TIFF, din 2002.

Adina Ivăncescu, Event,Marketing&Sponsorship Manager Vodafone România: “TIFF-ul creşte de la an la an, iar atmosfera şi popularitatea festivalului se datorează într-o bună măsură publicului cinefil din Cluj. Am încercat să oferim acestui public o experienţă memorabilă, care să marcheze ediţia aniversară TIFF şi un parteneriat îndelungat, de care suntem mândri.”

Claudiu Dobriţă, Director de Creaţie & Vlad Tomei, Copywriter Draftfcb: „Am căutat un subiect care să fie în ton cu restul campaniei TIFF dar care să aibă şi o nuanţă de omagiu adus filmului ca instituţie. Şi pentru că majoritatea ne-am imaginat măcar o dată cum ar fi să jucăm într-un film, ne-am propus să oferim publicului această experienţă. Ne-am reimaginat dialoguri in jurul a 7 replici celebre din tot atâtea filme, ca şi când scenele respective s-ar fi reîntamplat toate în acelaşi loc, adică în Piaţa Unirii din Cluj.”

Participanţii nu au întârziat să apară, iar pe măsură ce filmările au avansat, s-au format mici „armate” de fani care şi-au susţinut şi votat favoriţii online. A fost filmată câte o scenă pe zi, timp de 7 zile. În filmul final au intrat cele mai votate duble.

Filmul a fost difuzat înaintea proiecţiei de închidere a festivalului, chiar în Piaţa Unirii, acelaşi loc în care fusese filmat, spre plăcuta surpriză a spectatorilor. „Cluj: The Movie” poate fi vizionat pe canalul dedicat Vodafonebuzz de pe YouTube şi pe pagina Facebook Vodafone Buzz.

Echipa Draftfcb care a participat la realizarea „Cluj: The Movie” este formată din: Vlad Tomei – Copywriter, Cătălin Rulea – Head of Art, Claudiu Dobriţă – Creative Director, Andreea Beekman – Senior Account Manager, Sorina Pîrlea – BTL & PR Director, Ana Sumedrea – Project Manager, Laurenţiu Cluve – Project Manager.

Casa de producţie: Factor Film; Regizor: Stefan Mureşeanu; Producător: Oana Imbrea.

Bucuresti, 23.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.