Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vodafone creează, cu ajutorul românilor, primul „emoji” care exprimă cuvântul „dor”

Vodafone România va crea primul emoji care exprimă cuvântul „dor”, pornind de la viziunea românilor asupra acestui cuvânt. Răspunsurile la întrebarea „Ce înseamnă dorul pentru tine?” au fost colectate atat fizic, de o echipă mobilă Vodafone, precum și online, pe pagina de Facebook Emojionează, prin comentariile utilizatorilor.

Acestea sunt ilustrate de Vodafone România printr-o serie de „emoji” personalizate, iar cele mai reprezentative dintre ele vor fi supuse votului.

Românii vor putea vota imaginea care exprimă cel mai bine cuvântul „dor”, pana in data de 17 august 2016, accesând tab-ul DOR de pe pagina Emojioneaza. Acesta este disponibil la linkul https://apps.facebook.com/primul-emoji-de-dor/ pentru desktop si //bit.ly/2a9sNgI pentru mobil. Imaginea care va strange cele mai multe voturi va fi apoi inclusă în aplicația Romoji, prima colecție de „stickers emoji” cu specific românesc, lansată de Vodafone Romania, care poate fi descărcată gratuit din AppStore și Google Play.

Imaginile care se regăsesc cel mai des în răspunsurile românilor la întrebarea „Ce înseamnă dorul pentru tine?” sunt legate de persoanele apropiate, de mâncărurile preferate gătite de mamă, de momente speciale petrecute cu prietenii, de activitățile preferate din copilărie, de locurile în care au petrecut vacanțe sau de piesele de port popular specific romanesti. Cei mai multi oameni vad un „emoji” de dor direct legat de manifestări de emoții sau afecțiune.

„Să ai puterea să spui ‘mi-e dor’ oricând simți acest lucru și oriunde ar fi cel drag – acesta a fost gândul cu care am pornit la drum, in noua noastra campanie de comunicare. Faptul că doar noi, românii, știm cu adevarat ce simți și cum este să iți fie dor, ne-a motivat să gandim, impreuna cu toti utilizatorii Cartelei Vodafone, un ‘emoji’ autentic, unic in lume”, a declarat Laura Barbu, Director, Brand and Marketing Communications, Vodafone România.

Proiectul de creație a primului „emoji” care exprimă cuvântul „dor” face parte din platforma de comunicare pentru Cartela Vodafone denumită „Emojionează”, lansată în aprilie 2016, ce încurajează utilizatorii să comunice creativ și să își exprime emoțiile cu ajutorul „emoji”. În prezent, platforma de comunicare susține promovarea ofertei de vară la Cartela Vodafone, cu trafic generos de date inclus, minute internaționale și în roaming. Astfel, extraopțiunea Oferta 7 include 500 de minute internaționale în UE, 10 GB de internet pe mobil și 2.000 de unități „Ce vrei tu”, ce pot fi folosite pentru trafic de date, apeluri sau SMS-uri naționale. De asemenea, începând cu extraopțiunea Oferta 7, utilizatorii primesc și 50 de minute în roaming. Toate beneficiile sunt valabile pentru o perioadă extinsă de timp, de cinci săptămâni. În plus, clienții beneficiază gratuit de serviciile Zonga cu muzica locala.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.