free download 78 travel guides written by experts

Vodafone castiga 10 premii la Golden Drum, dintre care „Brand Grand Prix” pentru cel mai valoros

brand din competitie

Sambata seara, la Portoroz (Slovenia), in cadrul Galei Festivalului International de publicitate Golden Drum, Vodafone a fost desemnat cel mai premiat brand din competitie, adjudecandu-si 9 premii mari si cel mai valoros premiu din festival: Brand Grand Prix.

„Suntem foarte bucurosi ca aceasta serie de premii, ce culmineaza cu supremul Brand Grand Prix, confirma inca o data o strategie de comunicare bazata pe o platforma de brand coerenta si inovatoare, articulata in mod consecvent prin executii deosebit de creative si relevante in egala masura. Multumesc echipei Vodafone pentru pasiunea si efervescenta pe care le daruiesc brandului in fiecare zi, cat si pentru dorinta obsesiva de a aduce mereu un plus de valoare clientilor nostri. Facem o echipa extraordinara cu McCann si suntem fericiti ca aceste premii confirma si la nivel international munca inteligenta si creativa depusa pentru construirea acestui brand”, a spus Romina Tazlaoanu, Associate Director, Advertising, Vodafone Romania.

Alaturi de agentia McCann Erickson, Vodafone a castigat:

· Brand Grand Prix – pentru cele mai multe premii adjudecate in competitie

· 3 premii Grand Prix: Grand Prix la categoria ”Events” pentru campania „Nunta”, Grand Prix la categoria „Digital Campaigns” pentru campania „Cerebel” si Grand Prix la categoria „Public Relations” pentru campania “Chivu”;

· 4 premii Golden Drum: Golden la categoria ”Events” pentru campania „Nunta”, Golden la categoria „Digital Campaigns” pentru campania „Nunta”, Golden la categoria „Digital Campaigns” pentru campania „Cerebel”, respectiv Golden la categoria „Public Relations” pentru campania „Chivu”

· 1 premiu Silver: Silver la categoria „Integrated Communication Campaigns” pentru campania „Nunta”

In cadrul aceleiasi Gale a Festivalului Golden Drum, McCann Erickson a fost aleasa Agentia Anului, castigand astfel trofeul Golden Rose pentru cele mai multe campanii premiate din competitie, majoritatea pentru brandul Vodafone.

Echipa ATL care a lucrat la campaniile premiate: Romina Tazlaoanu (Associate Director, Advertising, Vodafone), Luminita Bostinaru (Brand Manager Vodafone) , Madalina Mitru (Brand Manager Vodafone), Luiza Afenduli (Media Manager), Corina Voinoiu (Media Developer) si Viviana Chiva (Media Consultant).

Vodafone a mai castigat un premiu la editia Golden Drum din acest an, alaturi de agentia PROPAGANDA: Golden la categoria categoria Digital, subcategoria Social Network & Community pentru aplicatia Teatru Undercloud – prima piesa de teatru „jucata” pe Facebook.

"De 3 ani, Vodafone este considerat cel mai social brand din Romania decatre comunitatea online locala. Golden Drum-ul castigat la Portoroz este prima recunoastere internationala a unui proiect inovator de social media sustinut de Vodafone. Prima piesa de teatru jucata live pe Facebook a fost gazduita de Vodafone Buzz, prin intermediul unei aplicatii inovative, create de Propaganda. Le multumim celor de la Propaganda pentru ca au reusit sa faca dintr-un eveniment cultural neconventional unul dintre cele mai creative proiecte digitale, dar si fanilor nostri de pe Facebook, prezenti la premiera!", a afirmat Lidia Solomon, Director Corporate Communication, Vodafone Romania.

Echipa care a lucrat pentru campania „Teatru Undercloud”: Lidia Solomon (Director Corporate Communication), Raluca Andreescu (Public Relations Manager), Iuliana Maratu (Brand Manager Vodafone).

Bucuresti, 10.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *