Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vodafone aduce umorul Mondenilor in pauza publicitara

Vodafone

Prin noile spoturi pentru promovarea abonamentelor promoţionale Vodafone Complet, compania de telefonie mobilă Vodafone transformă spoturile publicitare în scurte pastile Mondenii.

Pentru a exemplifica oferta “Schimbi fără probleme”, prin care clienţii pot să îşi schimbe gratuit abonamentul Vodafone Complet ales, oricând şi ori de câte ori doresc, agenţia de publicitate McCann Erickson a realizat o campanie care are drept personaje principale actorii din show-ul Mondenii alături de câteva vedete pe care aceştia le imită de obicei: Leonard Doroftei, Ramona Bădescu şi Bănel Nicoliţă.

“În momentele în care toţi se întrebau „Oare cine, cui îi mai dă o palmă acum, Smiley lui Cerebel sau Alex lui Moga?”, i-am luat prin surprindere. Am făcut ce a asigurat succesul primelor campanii, am adus publicului vedete noi, în ipostaze în care oamenii nu se aşteptau să le vadă. Aveam o premieră, oferta Vodafone care dă posibilitatea clienţilor săi să-şi schimbe abonamentul, să schimbe cât plătesc, lună de lună. Asta ne-a obligat să realizăm o premieră şi în ceea ce priveşte vedetele. Aşa că i-am pus, pentru prima dată, unii lângă ceilalţi pe cei de la Mondenii şi pe vedetele pe care le interpretează”, spune Cătălin Dobre, copywriter în cadrul McCann Erickson. “Eram curioşi dacă o să vedem la filmare un schimb de priviri mai răutăcios între vedete şi cei de la Mondenii. Acest lucru nu s-a întâmplat. Dimpotrivă, vedetele au dovedit un simţ al umorului incredibil, sau sunt nişte actori mai buni decât credeam.”

Campania TV pentru Vodafone Complet cuprinde trei spoturi de 40 secunde şi 4 variante de 10 secunde (acestea din urmă promovează oferta de telefoane şi posibilitatea de a câştiga bilete la concertul Madonna). Campania va apărea pe un mix de canale format din TV, radio, online (web bannere), presă şi OOH.

Televiziunile care vor difuza spotul sunt ProTV, ProCinema, Acasa TV, Sport.ro, Antena 1, 2 şi 3, Euforia TV, GSP TV, Prima TV, TVR 1 şi 2, Realitatea TV, Telesport, National TV, N24, Kanal D, B1TV, Hallmark, Discovery, Animal Planet, AXN şi National Geographic.

Echipa care a dezvoltat campania este formată, din partea McCann Erickson, de: Dana Hogea – Group Account Director, Carmen Marin – Account Executive, Răzvan Chifu – Art Director, Cătălin Dobre – Copywriter, Tiberiu Munteanu – Head of A/V Producer, Alexandru Platon – AV Producer, Anca Tănăsescu – Media Manager.

Din partea Vodafone au participat: Romina Tăzlăoanu – Associate Director Advertising, Iuliana Maratu – Manager Consumer Advertising, Raluca Canteri – Brand Manager, Luiza Afenduli – Media Manager şi Ana Olaru – Media Consultant.

Spoturile au fost realizate împreună cu casa de producţie Multimedia Est.

Bucuresti, 14.07.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.