Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

V+O Communication se extinde in Albania, intarindu-si prezenta in regiunea balcanica

V+O Communication, cea mai mare agenţie de relaţii publice din Grecia (link), prezentă şi în România, anunţă deschiderea operaţiunilor comerciale în Albania.

Ca urmare a succesului înregistrat cu deschiderea subsidiarelor din România, Bulgaria, şi Serbia, V+O Communication a decis să continue expansiunea la nivel regional în ţara de pe coasta Adriaticii. Astfel, V+O Communication este acum în măsură să ofere servicii localizate partenerilor săi pe o piaţă regională cu 53 de milioane de consumatori – Europa de sud-est.

„Albania are o economie în plină dezvoltare, unde tot mai multe companii deschid afaceri şi investesc. Prin lansarea V+O Communication Albania, ne întărim prezenţa la nivel regional şi creştem capacitatea globală de a furniza consultanţă strategică la nivel local partenerilor noştri care au operaţiuni în această ţară”, a declarat Thomas Varvitsiotis, preşedintele V+O Communication.

Agenţia V+O Communication în Albania este condusă de Anuela Ristani.

„Experienţa valoroasă şi cunoştinţele acumulate până acum în România, Bulgaria şi Serbia ne vor ajuta să facem ca V+O Communication Albania să fie un succes. Îi urăm bun venit în echipă unui executiv calificat şi promiţător cum este Anuela”, a spus preşedintele V+O Communication.
Anterior V+O, Anuela Ristani a deţinut funcţia de Head of the Market Management în cadrul AMC (Cosmote), iar experienţa sa de comunicator cuprinde gestiunea unor proiecte majore precum: înfiinţarea Raiffeisen Bank Albania şi Porsche AG Albania. Anuela Ristani a fost consultant pentru Banca Mondială, supervizând programul special pentru modernizarea sectorului financiar în Albania. Este absolventă a secţiei de Marketing Management şi Studii Europene a American University din Bulgaria.

Strategia de succes a V+O Communication în Balcani se bazează pe reproducerea creativă a modelului grec, adaptat însă nevoilor specifice fiecărei pieţe şi sprijinit de operaţiunile de management local, după cum a demonstrat-o şi evoluţia din ultimii doi ani a V+O Communication România. Subsidiarele V+O Communication din afara Greciei operează independent, fiind într-un permanent contact cu compania-mamă ce asigură un schimb valoros de expertiză.

V+O Communication este reprezentată din 2006 în ţara noastră de agenţia V+O Communication România, una dintre cele mai dinamice şi strategice agenţii de PR din România.

În 2010, V+O Communication România a înregistrat venituri de 760.000 euro, în creştere cu 9% faţă de anul anterior, şi a deservit 30 de clienţi (cu 15% mai mulţi decât în 2009). Partenerilor tradiţionali ai agenţiei, precum COSMOTE, Germanos, OTE, Coca-Cola, Romalimenta, Arbo Interactive, Global Finance, BIRO Media Trading, li s-au adăugat în cursul anului trecut GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), La Fântâna, 1&1 Internet, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Gazprom, Fundaţia Alexandrion şi mulţi alţii.

Gama de servicii oferite de V+O Communication România include: Relaţii cu presa şi analiză, Comunicare de Brand, Comunicare internă şi pentru forţa de vânzări, Gestiunea crizelor şi a situaţiilor speciale, Social Media, Concepţie şi coordonare de evenimente speciale (BTL), Responsabilitatea Socială Corporatistă (CSR), Traininguri de discurs public, prezentare publică, gestionarea reputaţiei în media online.

Atena / Bucuresti, 31.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.