Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

V+O Communication intra in parteneriat cu Corporate Citizenship

V+O Communication, cea mai mare agenţie de relaţii publice din Grecia (link), prezentă şi în România, a semnat un parteneriat pe termen lung cu Corporate Citizenship (link), una dintre cele mai mari companii de consultanţă în domeniul responsabilităţii corporatiste, în vederea creşterii expertizei în domeniul sustenabilităţii – noua provocare pentru companiile ce investesc în responsabilitate socială.

„După 10 ani de experienţă CSR solidă pentru un mare număr de companii din Grecia şi Balcani, credem că este momentul potrivit să investim în expertiza noastră prin semnarea unui parteneriat cu Corporate Citizenship, o agenţie de consultanţă care a stabilit un nivel de referinţă în sustenabilitatea corporatistă”, a declarat Thomas Varvitsiotis, Preşedintele V+O Communication.

V+O Communication este cea mai mare ageţie de PR din Grecia, cu acoperire regională, având birouri la Bucureşti, Sofia, Belgrad şi Tirana şi deservind zeci de clienţi mari corporaţii internaţionale şi regionale (lista).

Sustenabilitatea reprezintă cheia reuşitei oricărui proiect de responsabilitate socială, întrucât poate conferi durabilitate proiectului prin asocierea de mecanisme de autosusţinere pe termen mediu şi lung. Din acest motiv, V+O Communication a decis să joace un rol de frunte în trecerea de la demersurile de susţinere şi responsabilitate la cele de creare a mecanisme sustenabile pe termen mediu şi lung, care să asigure viabilitate proiectelor în timp.

Amanda Jordan, Preşedinte şi Director Fondator al Corporate Citizenship, a subliniat: „beneficiind de o expunere globală solidă, suntem bine poziţionaţi pentru a împărtăşi din expertiza noastră în noile pieţe din Europa de sud-est. Credem cu tărie că V+O Communication este partenerul potrivit, o companie cu care împărtăşim o filozofie şi o viziune comune”.

Cu 15 ani de experienţă în 40 de state, compania Corporate Citizenship a fost implicată în domeniul sustenabilităţii încă de fondare. Este o companie de consultanţă integrată ce oferă clienţilor din întreaga lume experienţa sa în implementarea creativă a strategiilor globale de sustenabilitate.

Prin intermediul birourilor din Londra şi New York, consultanţii îşi pot ajuta clienţii să facă alegeri inteligente ce le permit să supravieţuiască şi să prospere asigurându-le astfel un maxim de retur al investiţiei în sustenabilitate corporatistă.

Printre clienţii Corporate Citizenship se numără Unilever, Diageo, Vodafone, Pearson, Lafarge, Barclays, Cadbury, Imperial Tobacco, Abbott, L’Oreal şi Richemont. Mai mult, aceştia gestionează modelul LBG, considerat a fi standardul internaţional pentru măsurarea investiţiilor comunităţii corporatiste în numele celor peste 100 de membri corporatişti, şi editează un jurnal CSR intitutal Corporate Citizenship Briefing.

V+O Communication este reprezentată din 2006 în ţara noastră de agenţia V+O Communication România, una dintre cele mai tinere agenţii de PR din România.

În 2010, V+O Communication România a înregistrat venituri de 760.000 euro, în creştere cu 9% faţăd e anul anterior, şi a deservit 30 de clienţi (cu 15% mai mulţi decât în 2009). Partenerilor tradiţionali ai agenţiei, precum COSMOTE, Germanos, OTE, Coca-Cola, SAP, Romalimenta, Arbo Interactive, Global Finance, BIRO Media Trading, li s-au adăugat în cursul anului trecut GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), La Fântâna, 1&1 Internet, ATE Bank România, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Gazprom, Fundaţia Alexandrion şi mulţi alţii.

Gama de servicii oferite de V+O Communication România include: Relaţii cu presa şi analiză, Comunicare de Brand, Comunicare internă şi pentru forţa de vânzări, Gestiunea crizelor şi a situaţiilor speciale, Social Media, Concepţie şi coordonare de evenimente speciale (BTL), Responsabilitatea Socială Corporatistă (CSR), Traininguri de discurs public, prezentare publică, gestionarea reputaţiei în media online.

Atena / Bucuresti, 21.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.