expoplast Sibiu 2019

Vitantis Shopping Center, un an de la evenimentul de lansare in date si cifre

Coşul zilnic de cumpărături al Vitantis Shopping Center a crescut la 200 RON, iar traficul s-a mărit în lunile septembrie şi octombrie cu peste 30%, 45% dintre vizitatori declarând că vin săptămânal în Vitantis Shopping Center.

Bucureşti, 17 noiembrie 2009, Vitantis Shopping Center dă presei rezultatele unui sondaj de opinie realizat în perioada septembrie-octombrie a anului 2009 pe un eşantion de 1500 de vizitatori, alcătuit din femei şi bărbaţi cu vârsta de 18 – 50+, studii medii şi superioare. Chestionarele efectuate au fost compuse dintr-un set de aproximativ 45 de întrebări, pe baza cărora s-a urmărit realizarea unei baze de date proprii Vitantis Shopping Center şi îmbunătăţirea serviciilor în funcţie de dorinţele vizitatorilor.
În lunile aniversare, septembrie şi octombrie, perioade marcate de evenimente şi campanii de premiere a clienţilor, numărul celor care vizitează Vitantis a crescut cu peste 30%; prin comparaţie, procentul celor care au descoperit centrul comercial în cele 4 luni trecute de la ultimul sondaj realizat în Vitantis Shopping Center este de 10 %. În ceea ce priveşte frecvenţa cu care cumpărătorii vin în Vitantis Shopping Center, 30 % dintre respondenţi vin la cumpărături lunar, 13 % au răspuns că vin bilunar, 45 % dintre ei au declarat că frecventează săptămânal mall-ul, în timp ce restul de 12 % vizitează zilnic complexul.

Peste 45% dintre respondenţi au declarat că frecventează Vitantis întrucât acesta oferă o gamă variată de produse, iar 43% au fost atraşi de atmosfera plăcută creată aici. Odată ajunşi, aproximativ 65% dintre clienţi petrec peste o oră în centrul comercial, iar 72% din totalul consumatorilor cheltuiesc peste 200 RON la fiecare vizită.  

Pentru a ajunge la complexul comercial, în jur de 60% dintre vizitatori folosesc maşina personală, în timp ce restul folosesc mijloacele de transport în comun. Cât despre mijloacele de transport gratuit, o medie de 75% dintre respondenţi le cunosc.

Aproximativ 85 % dintre clienţi vin cu prietenii la cumpărături, în timp ce procentul celor care participă la evenimentele Vitantis Shopping Center este de peste 78 %. Evenimentele pe care clienţii le doresc cel mai mult sunt concertele şi tombolele (fiecare într-o proporţie de aproximativ 30%).

Carrefour, una dintre principalele ancore ale Vitanis Shopping Center, are un trafic de aproximativ 2000-2500 de persoane/zi, iar coşul mediu de cumpărături este de peste 150 RON.

În ceea ce priveşte vârsta respondenţilor, 47 % dintre aceştia au peste 40 de ani, iar 45 % se încadrează în categoria de vârstă cuprinsă între 20 şi 40 de ani.
După cum era de aşteptat, majoritatea respondenţilor (63 %) sunt angajaţi, 13 % dintre ei sunt pensionari, iar 10 % studenţi. Raportul dintre bărbaţii şi femeile care frecventează Mall Vitantis este unul aproximativ egal, femeile venind în centrul comercial în proporţie de 57 %.

”Pentru perioada următoare se pregătesc câteva surprize vizitatorilor Vitantis Shopping Center. fost semnat un contract cu un nou operator de food: StarWok. Odată cu deschiderea acestuia, la sfârşitul lunii noiembrie, curioşii vor avea ocazia să încerce mâncăruri, printre altele cu specific mexican si asiatic. Tot până la finalul lunii noiembrie, va fi adusă o modificare casinoului: Prestige Casino va avea o ieşire în zona de food, cu pereţi de sticlă, zonă de relaxare cu mese şi canapele” a declarat Vlad Dragoescu, managerul companiei Equest, proprietarul Centrului Comercial Vitantis.

Planurile privind viitorii retailer-i ce vor fi prezenţi în Vitantis Shopping Center se vor concretiza prin participarea la târgul internaţional de retail MAPIC de la Cannes de pe 17 noiembrie, unde managementul Vitantis va încerca să atragă în special retailer-i de mid size.

Bucuresti, 17.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *