Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vitantis Shopping Center se relanseaza pe 4 decembrie

cu o strategie agresiva si obiective indraznete

Între 80 și 90% reduceri, noi chiriași, spații de joacă pentru copii, o suprafață totală închiriată în proporție de 95%; asta aduce redeschiderea etajului 1 începând cu data de 4 Decembrie

Vitantis Shopping Center, centrul comercial aflat în proprietatea grupului Equest, anunță relansarea complexului și redeschiderea etajului unu, precum și o nouă strategie pentru anul 2011. Cu o investiție de peste 500,000 de Euro în estetica centrului, precum și în materiale și tehnologii de ultimă generație, noi chiriași și reduceri cuprinse între 80 și 90%, Vitantis își deschide porțile pentru vizitatori, asteptați în număr de peste 20.000, începând cu Sâmbătă, 4 Decembrie, orele 10:00 ale dimineții.

Odată cu redeschiderea, managementul Centrului Comercial Vitantis a abordat o nouă strategie, de coparticipare la campania de marketing, suportând diferența între prețul de raft și cel special. „Așa cum am afirmat cu mai multe ocazii, principala verigă din lanțul comercial care trebuie ajutată este consumatorul final, care a fost afectat puternic de situația economică și a devenit brusc mult mai atent la raportul calitate-preț. Prin acest program, unic în România, venim în întâmpinarea chiriașilor prin acordarea de concesii de chirie care, prin compensare, vor reduce prețurile finale practicate în magazine, ajutând astfel la reabilitarea puterii de cumpărare a clienților noștri și la aducerea prețurilor la un nivel fără precedent. Într-o piață plină de „super oferte publicitare”, consumatorul real ce trăiește pe piață în condițiile din România are nevoie de oferte reale care să-i dea posibilitatea de a se bucura de cumpărături în preajma Crăciunului. Noi suntem pregătiți să realizăm acest algoritm complex menit să ofere mai mult pentru mai puțin.”, declară Vlad Dragoescu, Investment Manager al Companiei Equest Investment, proprietar al Vitantis Shopping Center.

Referindu-se la acest program complex destinat clienților finali, Vlad Dragoescu adaugă: „considerăm că în acest moment cel mai corect este să ne îndreptăm atenția către consumatori. Am vrut să marcăm această schimbare printr-o inițiativă ce propune reduceri masive pentru produsele din colecția toamnă – iarnă, începând de la haine și jucării, până la parfumuri și medicamente”, continuă Dragoescu. „Astfel, suntem primii dezvoltatori ce demarează o acțiune reală de implicare în politica de prețuri a retailerilor pentru a proteja și ajuta consumatorul.”, concluzionează Managerul Equest Investments.

Cu ocazia relansării centrului comercial, Vitantis aduce multe îmbunătățiri proiectului, în primul rând de ordin estetic. Astfel, centrul beneficiază acum de un look mult mai modern, oferit de noul sistem de iluminare și de reamenajarea zonelor verzi. Totodată, a fost avut în vedere aspectul funcțional, vizitatorilor fiindu-le oferit un acces optimizat cu două benzi pentru fiecare sens al intrării în parcare. Etajul complet refăcut împreună cu mobilierul nou din zona de food court are ca unic focus primirea clienților într-un spațiu prietenos și plăcut.

De asemenea, cumpărătorii vor regăsi un mix de chiriași îmbunătățit, cu un procent total de închiriere de peste 95 %. În încercarea de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorului final, dar și a chiriașilor, Vitantis a recurs la menținerea unei părți semnificative a mixului anterior, precum și la relocarea chiriașilor existenți. Zona de food și entertainment va cuprinde: Spring Time, restaurantul Treff, cafeneaua Zvon, precum și o extindere a clubului de biliard și cazino Prestige. Celor mici, Vitantis le propune magazinul Toyplex, precum și un spațiu pentru copii de peste 180 mp, operat de Yellow – concept în care copiii cu vârste cuprinse între 6 luni și 12 ani se pot juca linistiți atât sub supravegerea părinților, cât și a personalului specializat.

Tot la noutăți, Vitantis anunță intrarea unui nou chiriaș, unul dintre jucătorii importanți pe piața de electronice și electrocasnice din România, Domo – magazinul acestuia având o suprafață de 2053 mp. Pentru luna decembrie 2010, Domo a pregătit pentru cumpărători oferte la anumite produse cu discount-uri de până la 20 %.

Pe parcursul lunii cadourilor, cumpărătorii care vin la Vitantis vor găsi în magazinele participante la campanie prețuri diminuate prin aportul dezvoltatorului ce însumează reduceri finale pentru consumator între 80 % și 90 %. „Acestea sunt cele mai mari reduceri reale pentru colecțiile de sezon oferite în România de către un centru comercial” afirmă Vlad Dragoescu.

În ceea ce privește obiectivele propuse pentru această campanie, prin reducerile reale de până la 90% la produse ale brandurilor precum Fox, House of Art, Jolidon, Skiny, Sense sau Zvon Cafe este așteptat un trafic de aproximativ 20 000 de persoane/zi. “Produsele nu prezintă defecte sau stocuri depășite moral ce sunt greu vandabile. Sunt produse din ultimele colecții, care în alte magazine se regăsesc la prețuri de până de 10 ori mai mari.”

În încheiere, Directorul General al Vitantis Shopping Center, Vlad Dragoescu, concluzionează: „În loc să investim multe zeci sau chiar sute de mii de euro în concerte sau show-uri impresionante, am preferat ca banii respectivi să îi folosim pentru a oferi cumpărătorilor o valoare adăugată reală. Mai exact, am preferat să acordăm chiriașilor noștri reduceri la plata chiriilor și serviciilor de marketing, iar diferența aceasta să o transformăm în reduceri uriașe la multe din produsele lor. De aceea, acum, la redeschiderea centrului comercial, putem veni cu reduceri reale de până la 90%. Iar asta fără ca partenerii noștri să fie acuzați de încălcarea politicilor anti-dumping, fiindcă de fapt noi plătim diferența de preț de 90%.”

Conform declarațiilor oficialului Vitantis, diferența de bani din prețul de vânzare a produselor pe care centrul comercial o suportă se ridică la aproximativ 300.000 de euro. Acești bani vor fi practic economisiți de către cumpărătorii care vor beneficia de ofertele ce vor fi lansate cu ocazia redeschiderii etajului centrului comercial.

Despre Equest România

Equest Investments SRL cu sediul în Bucureşti este o sucursală a Equest Capital Limited, responsabilă cu finanţarea şi supravegherea investiţiilor, în special în România.

Despre Equest Parteners

Equest Parteners, cu sediul în Londra, este o companie de management şi consultanţă în investiţii, specializată pe pieţele emergente şi, cu precădere, pe economiile în creştere din sud-estul Europei.

Compania este manager şi consultant pentru anumite proprietăţi Equest, dar şi pentru fonduri axate pe investiţii în sectoare şi industrii cheie, în ţări precum Bulgaria, România şi Serbia, unde compania este prezentă cu birouri de investiţii.

Bucuresti, 03.12.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.