Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Visa răsplătește plățile contactless cu bilete la două dintre cele mai așteptate festivaluri ale verii

plata contactless

 ·    Participă toate tranzacțiile contactless, indiferent de valoare, efectuate la POS-uri din țară și străinătate
 ·    Premiile acordate în cadrul campaniei au o valoare totală de peste 200.000 de lei
 ·    Valoarea plăților contactless cu carduri Visa a crescut de aproape cinci ori în primul trimestru din 2017

Visa derulează o nouă iniţiativă pentru stimularea plăţilor contactless, recompensând românii care plătesc cu cardul Visa contactless în perioada 22 mai – 18 iunie 2017 cu 100 de pachete duble de bilete la două dintre cele mai așteptate festivaluri ale acestei veri: UNTOLD și NEVERSEA. Valoarea totală a celor 100 de premii se ridică la peste 200.000 de lei.

Sunt înscrise automat în tragerile la sorți săptămânale tranzacțiile contactless, indiferent de valoare, efectuate la comercianți din țară sau străinătate cu carduri Visa. Toate băncile care emit carduri Visa contactless în România participă la campanie.

plata contactless
Fiecare premiu acordat în cadrul campaniei “Plătește contactless cu orice card Visa” constă într-un pachet combo format din două bilete full pass la Neversea și două bilete full pass la Untold, cu o valoare unitară de 2.095 lei. Biletele full pass asigură accesul pe întreaga durată a festivalurilor. Vor fi acordate câte 25 de premii săptămânal, iar un participant poate câștiga un singur premiu. Fiecare tranzacţie contactless efectuată în perioada promoției, între 22 mai şi 18 iunie, reprezintă o înscriere la promoţie, neexistând un plafon maxim de înscrieri. Regulamentul campaniei este disponibil gratuit oricărei persoane interesate pe site-ul www.visa.ro.

„Visa continuă prin acțiunile sale să consolideze principalul pilon care a susținut dezvoltarea tranzacțiilor electronice în România în ultimii doi ani – plățile contactless. Acestea continuă să reprezinte un motor important pentru piața cardurilor și anul acesta, sumele cheltuite pe cardurile contactless Visa fiind de aproape cinci ori mai mari în primul trimestru decât în aceeași perioadă a anului trecut. Din ce în ce mai mulți români descoperă rapiditatea și siguranța plăților contactless, și ne dorim ca prin astfel de inițiative să încurajăm tehnologiile care simplifică experienţa de plată, atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți”, a declarat Cătălin Creţu, directorul general pentru România, Croația, Malta și Slovenia în cadrul Visa.

Principalele categorii de comercianţi unde românii plătesc cel mai des cu cardurile contactless sunt supermarket-urile, serviciile de divertisment și benzinăriile, acestea însumând peste două treimi din numărul total de tranzacții. Valoarea medie a unei plăți contactless cu Visa a fost de circa 67 de lei în primul trimestru din 2017. Comparativ, valoarea medie a unei plăți cu cardul (clasic și contactless) la nivel de piață este de 120 de lei, potrivit datelor BNR. Practic, tehnologia contactless a stimulat românii să-și utilizeze tot mai des cardurile pentru plăți zilnice de mică valoare.

Creșterea plăților cu cardul contactless a fost susținută de dezvoltarea rețelei de terminale POS care încorporează această tehnologie. Circa 65% din POS-urile instalate la comercianții din România erau contactless la finalul lunii martie. Datele BNR arată că aproape 35.000 de terminale noi (toate fiind contactless) au fost instalate în decurs de un an, reprezentând o creştere de 25% a reţelei de plăţi cu cardul, de la 142.000 de terminale POS în martie 2016 la aproape177.000 în martie 2017.

Prin aceste parteneriate, Visa îşi propune să încurajeze plăţile contactless şi să aducă noile tehnologii de plată mai aproape de tinerii consumatori. Campania promoţională se adresează în special generaţiei „millenials”, cei născuţi în perioada anilor ’80 şi ’90, fiind promovată pe principalele posturi de muzică radio şi TV, dar şi în mediul digital, atât pe reţelele de socializare cât şi prin aplicaţii pentru telefonul mobil.

Visa este cardul oficial al festivalurilor UNTOLD şi NEVERSEA, care vor avea loc în perioada 3-6 august 2017 la Cluj-Napoca, respectiv 7-9 iulie la Constanţa, unde sunt aşteptaţi zeci de artişti de renume internaţional, dintre care unii vor veni pentru prima dată în România. Participanţii la festival îşi vor putea folosi cardurile Visa pentru a încărca instrumentele de plată de la eveniment (brăţări şi carduri de festival), având la dispoziţie puncte special amenajate care îi vor ajuta să evite cozile. Totodată, deţinătorii de carduri Visa vor avea parte de numeroase surprize şi concursuri pentru o experienţă de festival memorabilă.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.