expoplast Sibiu 2019

Visa continua sponsorizarea Jocurilor Olimpice pana in 2020

Visa Inc. (NYSE: V), în calitate de sponsor global şi pe termen lung al Jocurilor Olimpice, a anunţat prelungirea perioadei de sponsorizare a Jocurilor Olimpice cu opt ani. 

Prin decizia de a continua sponsorizarea, Visa îşi păstrează drepturile, de care se bucură încă din 1986, precum şi exclusivitatea ca sponsor al serviciilor de plăţi şi singurul card acceptat la cele patru ediţii ale Jocurilor Olimpice, care urmează după Jocurile Olimpice din Londra 2012, inclusiv Jocurile Olimpice de Iarnă din Soci, Rusia (2014), Jocurile Olimpice din Rio de Janeiro, Brazilia (2016), dar şi Jocurile Olimpice de Iarnă (2018) şi Jocurile Olimpice de Vară (2020).

Anunţul privind reînnoirea parteneriatului a fost făcut la Moscova, în cadrul unei ceremonii de semnare a contractului de către Rupert Keeley, preşedintele Visa Inc. Group şi Jacques Rogge, preşedintele Comitetului Olimpic Internaţional. 

În cadrul ultimelor 12 ediţii ale Jocurilor Olimpice, Visa a beneficiat de sponsorizarea oferită, prin consolidarea poziţiei sale de lider ca marcă globală, creşterea volumului de tranzacţii  cu carduri Visa, extinderea gradului de acceptare pe pieţele noi şi emergente şi încurajarea preferinţei pentru produsele şi serviciile sale.

Noul contract va permite Visa să ofere avantaje suplimentare membrilor săi şi deţinătorilor de carduri printr-o prezenţă mai activă la punctele de vânzare, prin programe exclusive de acceptare privind tranzacţiile legate de Jocurile Olimpice şi prin facilitarea accesului la experienţe unice pe care băncile membre ale Visa le vor oferi clienţilor lor prin programe de marketing Visa.

„Jocurile Olimpice aduc o imensă expunere la nivel global şi oferă acces la practic toate grupurile demografice,” a declarat Antonio Lucio, Chief Marketing Officer la Visa Inc. „De asemenea, Jocurile Olimpice înseamnă şi avantaje de dezvoltare a afacerilor – afaceri cunoscute şi concrete – pentru Visa, pentru membrii Visa şi partenerii de afaceri. Dinamizarea membrilor în perioada Jocurilor Olimpice din Beijing 2008, acţiune care a implicat peste 573 de clienţi din 41 de ţări, a demonstrat atractivitatea universală a acestei proprietăţi marcante.” 

Preşedintele CIO, Jacques Rogge, a declarat: „Parteneriatul nostru cu Visa demonstrează un angajament comun – faţă de viitorul tineretului şi al sportului, faţă de viitorul Jocurilor Olimpice şi faţă de consolidarea idealurilor şi valorilor olimpice pe care le respectăm. În numele CIO, al celor 205 de Comitete Olimpice Naţionale din întreaga lume şi al sportivilor, doresc să mulţumesc Visa, clienţilor şi partenerilor săi pentru angajamentul asumat până la Jocurile Olimpice din 2020.”

Atractivitatea tot mai mare a Jocurilor Olimpice a oferit companiei Visa o platformă flexibilă pe care să poată construi campanii integrate de marketing. De-a lungul anilor, modul în care Visa a valorificat sponsorizarea Jocurilor Olimpice în sprijinul activităţilor sale a evoluat odată cu strategia sa de afaceri. 

„La începuturile sponsorizării Jocurilor Olimpice ne-am axat pe promovarea exclusivităţii privind acceptarea mărcii noastre în cadrul Jocurilor Olimpice. Astăzi, folosim sponsorizarea drept platformă pentru promovarea avantajelor de folosire a produselor Visa în locul numerarului şi a cecurilor, dar şi pentru a facilita dezvoltarea şi progresul infrastructurii de plăţi în ţările care găzduiesc Jocurile Olimpice. 

„Pregătirea Jocurilor Olimpice de Iarnă de la Vancouver este în plină desfăşurare, Londra 2012 este deja inclusă în etapele noastre de planificare şi aşteptăm oportunităţile pe care le vor aduce Jocurile Olimpice de Iarnă de la Soci 2014. Aşteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu parteneri din Rusia, Comitetul de Organizare de la Sochi şi cu CIO pentru a îmbogăţi şi mai mult moştenirea noastră olimpică şi pentru a face din Jocurile Olimpice de Iarnă din Sochi 2014 un succes mondial,” a adăugat Lucio.

Angajamentul asumat de Visa faţă de Mişcarea Olimpică, faţă de Comitetele Olimpice Naţionale, de echipele naţionale şi faţă de sportivii individuali a reprezentat un factor important pentru garantarea continuităţii şi succesului Jocurilor Olimpice. Visa a creat o serie de programe în întreaga lume pentru a contribui la susţinerea echipelor şi sportivilor olimpici în călătoria lor spre experienţa Jocurilor Olimpice. De asemenea, Visa a fost primul partener olimpic mondial care a instituit programe de marketing particularizate, în funcţie de oraşele care găzduiesc Jocurile Olimpice.

Visa păstrează şi drepturi exclusive de categorie pentru toate cele 205 Comitete Olimpice Naţionale şi echipele olimpice ale acestora din întreaga lume. Aceste drepturi includ publicitatea şi folosirea promoţională a mărcilor şi imaginilor olimpice din cadrul Jocurilor Olimpice, precum şi a mărcilor Comitetelor Olimpice Naţionale şi Internaţionale.

Bucuresti, 09.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *