expoplast Sibiu 2019

VIRTUAL BUCHAREST – 45.432 traficul mediu zilnic in luna februarie

La mai puţin de 3 luni de la lansare, VIRTUAL BUCHAREST  s-a impus deja ca locul de întâlnire al românilor din Second Life, atingând un trafic zilnic mediu de 45.432, cu un record absolut în data de 2 februarie când a atins cifra de 76.589. În termenii spaţiului virtual, proiectul este deja un succes, între oraşele reprezentate în Second Life fiind pe locul al 3 -lea dupa Torino şi Milano (imagine ataşată).

Luna februarie este luna îndrăgostiţilor în VIRTUAL BUCHAREST. De Valentine’s Day, a fost organizată o mega petrecere unde au fost premiate cele mai creative cupluri (imagini ataşate), iar astăzi, începând cu ora 21:30, Dragobetele va fi serbat cu un concert live susţinut de trupa VICE (imagini ataşate cu avatarele a 2 dintre membrii trupei).

Sâmbătă, 21 februarie, a avut loc şi primul eveniment cross-world – cu DJ OliX,  transmis live din studioul KissFm şi în acelaşi timp în VIRTUAL BUCHAREST unde românii s-au distrat şi au dansat până dimineaţa pe muzica emisiunii Partydul KissFm.

„Comunitatea de români din VIRTUAL BUCHAREST creşte. Majoritatea sunt tineri care au lucruri de spus, foarte creativi. 63% au între 18 şi 25 de ani, 34% se încadrează în segmentul 26-40 de ani şi doar 3% au peste 40 de ani. Ţin la imaginea lor şi de aceea plătesc mult pentru vestimentaţia virtuală – au avataruri elaborate, foarte creativ personalizate şi stăpânesc bine platforma. Cei noi învaţă extrem de repede şi avem deja câteva exemple de utilizatori care au ajuns în numai o lună să dezvolte o afacere proprie. Ei sunt viitorul. În VIRTUAL BUCHAREST încercăm să-i ajutăm pe cei care au potenţial. În curând, internetul nu va mai fi aşa cum îl ştim noi astăzi (în două dimensiuni). Socializarea şi divertismentul online migrează către 3D iar aceşti tineri scriu deja istoria. De altfel, prestigioasa companie de research Gartner, Inc. estimează că, până în 2011, 80% dintre utilizatorii frecvenţi de internet, vor avea prezenţe active într-una sau mai multe lumi virtuale. ” a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp.

Activităţile din VIRTUAL BUCHAREST nu se opresc însă aici. Weekendurile sunt animate cu petreceri la care mixează live DJ români şi sunt promovate în secţiunea Events a platformei, fiind astfel accesibile şi străinilor, există deja publicaţii informative despre Bucureşti, în limba engleză şi sunt în pregătire alte evenimente de promovare a României în comunitatea internaţională.

Bucuresti, 24.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *