Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Virgin Radio România likes V8 Interactive’s activity

Virgin Radio România - V8 Interactive

V8 Interactive a devenit agenția de creație a brandului Virgin Radio România. Întâmplarea a venit o dată cu pitch-ul organizat de postul național de radio la finalul lui 2017.

Challenge-ul agenției a fost să pună la punct imaginea de festival a Virgin Radio – mai exact, brandul postului de radio să fie vizibil la evenimentele din această vară prin activări fresh & fun care să le dea fanilor un motiv în plus de distracție.

Virgin Radio România - V8 Interactive

V8 Interactive a participat la acest pitch cu idei îndrăznețe care pun în spotlight brandul Virgin Radio la festivaluri și confirmă tagline-ul atașat logo-ului agenției – Creative Courage.

”Suntem foarte fericiți pentru că am reușit să concretizăm parteneriatul cu Virgin Radio din postura de agenție de brand. Pe lângă coolness-ul brandului și targetul foarte tânăr căruia i se adresează, suntem onorați că avem șansa să gestionăm întregul ecosistem de comunicare al acestui brand,” a declarat Andrei Dragu, Business Development Director V8 Interactive

”A fost un proces de pitch extrem de bogat în propuneri creative. Suntem mândri că brandul nostru a inspirat creativii celor mai bune agenții de pe piață. Am ales agenția V8 Interactive pentru coerența cu care a îmbinat activările de online, offline și on-air, reușind astfel să transmită omogen mesajul către ascultătorii noștri. Pe lângă acest lucru, ne-am bucurat să avem în fața noastră o echipă extrem de pregătită profesional,” ne-a spus Marcela Stancu, Marketing Director Virgin Radio

Prima dintre campanii (”Star la festival”) a intrat în acțiune la finalul lunii mai, odată cu startul festivalului Afterhills. Star la festival are în spate un concept care îl scoate din mulțime pe fanul care vine la festival și îl pune în lumina reflectoarelor ca pe un adevărat headliner al evenimentului. El este cel care ”dă volum distracției”.

Din echipa câștigătoarede la V8 Interactive fac parte: Oana Năstase (Creative Strategy Director), Vlad Tătaru (Copywriter), Tiberius Simion (Art Director), Andra Ghinea (Account Manager), Irina Bozeanu (Account Manager), Andrei Dragu (Business Development Direcor) și Andrei Cucoaneș (ex-Creative Director). De partea cealaltă, echipa Virgin Radio este coordonată de Marcela Stancu (Group Marketing Director) și este formată din Roxana Iosif (Promotion Manager) și Alexandru Baculea (Event Manager).

Virgin Radio România este on air din ianuarie 2017 și a facut parte din Grupul  Lagardère (alături de Europa FM și Vibe FM) până în primavara acestui an când a fost anunțată vânzarea operațiunii din România către Czech Media Invest, operatorul de media numărul 1 in Republica Cehă, cu patru titluri zilnice, numeroase reviste și domenii online. Printre DJ-ii postului se numără Bogdan Ciudoiu, Andrei Lăcătuș, Ionuț Bodonea, Andreea Remețan, Andrei Niculae, Alice Tudor, Camelia Chenciu, Cristi Stanciu și Marc Rayen.

Compania V8 Interactive este un business 100% românesc, înființat în 2013 sub deviza Creative Courage. Agenţia propune servicii de strategie, creație, media, social sau PR pentru tot ce înseamnă Digital, ATL sau BTL.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.