Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Virgil Lixandru, Senso Ambiente, dupa ISH Frankfurt 2011: „Vom aduce in tara produse revolutionare

Senso Ambiente

pentru industria sanitara”

Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare, cu peste 6 ani de experienta in domeniu, 11% cota de piata din piata de sanitare a produselor de marca, prezenta in peste 20 de orase din Romania ( printr-o retea de peste 60 de parteneri ), anunta aducerea pe piata romaneasca a unor produse lansate in premiera mondiala pe piata sanitara de partenerul sau Ideal Standard. Produse inovatoare ce aduc consumatorilor economii de apa si energie de mii de euro, camere de baie dotate cu inteligenta digitala dar si primul sistem tehnologic din lume ce foloseste miscarea moleculelor de apa in loc de jeturile de aer sunt doar cateva dintre produsele revolutionare ce vor veni in scurt timp in Romania.

Dupa targul de la Frankfurt, Senso Ambiente vine pe piata romaneasca cu mai multe inovaţii tehnologice lansate de partenerul sau Ideal Standard sub umbrela marcii sale de lux Jado, dar şi noi colecţii sub umbrela marcii de referinta a aceluiasi partener.

Referindu-se la aceste produse Virgil Lixandru, Director de Marketing si Vanzari, Senso Ambiente declara: „Toate aceste colectii si produse revolutionare sunt menite sa faca legatura intre dorintele consumatorilor, inteligenta creatorilor si expertiza tehnologica a companiei producatoare. Aceste noi lansari reflecta o inţelegere profunda a rolului personal şi intim pe care il are o camera de baie şi dau viata moto-ului companiei – Inspirat din Viata Reala.”

Specialistii Senso Ambiente vorbesc de baterii precum CeraMix Blue, ce aduc noi tehnologii de reducere al consumului de apa si de energie, ceea ce reprezinta un pas mare inainte pentru generatia produselor ECO. Aceasta ofera utilizatorilor finali o economie de pana la 4301 € pe an, cea mai mare economie oferita in prezent de o baterie mixer cu o singura maneta. Proiectata de Artefakt, aceasta este, dupa cum recomanda Senso Ambiente, soluţia pentru cei care doresc sa isi reduca costurile de apa si energie fara a compromite insa componenta estetica, aceea functionala si nici siguranta in baie.

„e-Vision este, de asemenea, o premiera mondiala in domeniul sanitar, lansata la ISH de partenerul nostru Ideal Standard”, explica directorul Senso Ambiente. „Vorbim de un sistem unic de control al intregului ansamblu existent intr-o baie, bazat pe o platforma extrem de avansata tehnologic. Acest sistem de control in baie va permite utilizatorilor sa-si preseteze individual si personalizat necesitatile referitoare la debitul de apa, volumul şi temperatura acesteia, cu o simpla atingere a unui buton cu sistem touch. Este o adevarata inteligenţa digitala ce ofera consumatorilor o mai mare funcţionalitate, un design la moda şi, in acelaşi timp, economii la consumul de apa si energie, oferind un nivel inalt de confort si usurinta de utilizare”, concluzioneaza Virgil Lixandru.

Nu in ultimul rand, Senso Ambiente va oferi pietei romanesti „EdenWave” – primul sistem mondial din industria sanitara bazat pe vibratia apei . „Este vorba”, explica Virgil Lixandru, „de primul sistem tehnologic din lume ce foloseste, in locul traditionalelor jeturi de aer, valuri profunde create prin microagitarea moleculelor de apa.” Efectul este unul ce ofera senzatia de fulg, contra-gravitational, unde organismul pare ca nu mai este supus legilor fizice, sprijinindu-se pe o perna suava de apa. In afara de sentimentul fara precedent, ce pare sa invinga gravitatia masand in acelasi timp corpul obosit, acest sistem este neobisnuit de silentios. Spre deosebire de sistemele tradiţionale jacuzzi, nivelul de sunet este extrem de scazut – sub 45 decibeli, ceea ce este comparabil cu o şoapta umana.

Atat datorita preturilor competitive cat si datorita tehnologiilor utilizate specialistii Senso Ambiente estimeaza ca aceste noi produse vor fi bine primite in Romania. “Senso Ambiente estimeaza sa vanda pana la sfarsitul anului un numar de 20-25 astfel de concepte insumand vanzari de aproximativ 80 000-90 000 de euro”, conchide Virgil Lixandru, Director de Marketing si Vanzari Senso Ambiente.

Bucuresti, 29.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.