Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Violet Advertising si Erc Press iti aduc “Cartea de acasa”

Violet Advertising a semnat campania de lansare pentru colectia “Cartea de acasa” editata de Erc Press.

“Cartea de acasa” aduce pentru prima data in forma integrala, fara cenzura sau fragmente lipsa, scrieri de referinte ale literaturii romane clasice si contemporane, intr-un format de lux, la un pret convenabil, astfel incat cartile sa devina atractive si accesibile pentru o categorie cat mai larga de cititori.

Colectia a debutat cu volumul "Amintiri din copilarie" de Ion Creanga si are o periodicitate saptamanala, in fiecare zi de luni urmand sa apara un nou volum, la chioscurile de ziare.

Despre alegerea numelui "Cartea de acasa", Felicia Stoica, copywriter Violet, afirma "procesul de naming a avut in vedere reflectarea pozitionarii – o colectie unica de literatura romana, originala si completa – si a dus la alegerea  unui nume placut, simplu, familiar, usor de retinut. Numele comunica un brand ce se defineste prin caldura, credibilitate, apropiere fata de consumator."
Colectia a beneficiat de o campanie de promovare complexa cu executii TV, radio, print si o prezenta puternica in mediul online datorata propagarii intense a viralului  pentru volumul "Viata la tara" de Duiliu Zamfirescu.
   
Conceptul creativ plaseaza in prim plan diferenta notabila dintre colectia Erc Press si colectiile reeditate si comunica direct si clar avantajul insemnat al "Cartii de Acasa" – orice titlu va fi publicat in forma lui integrala, fara cenzuri si fragmente lipsa, iar orice autor va fi editat exhaustiv.

"Am evitat o comunicare rigida si ne-am dorit sa ne apropiem de cititori intr-o maniera agreabila. Intotdeauna e bine sa vorbesti pe limba consumatorului, iar cand o mare parte din targetul tau se inscrie in categoria consumatorului 2.0, atunci un viral este luat in calcul cu seriozitate, atat cat se poate pentru un viral" a declarat Carmen Olteanu, Account Director.
   
Echipa care s-a ocupat de acest proiect este formata din: Diana Nanciu – PR Executiv, Ana Maria Chivu – Project Manager, Mihai Ghebrea – Marketing Manager din partea Erc Press si Carmen Olteanu – Account Director, Raluca Rotaru – Strategic Planner, Bogdan Muresanu – Creative Director, Felicia Stoica, copywriter, Ciprian Bof, junior copywriter, Adrian Isaia, art director, din partea Violet Advertising.

Bucuresti, 05.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.