Violet Advertising si Assante, primul salon exclusiv pentru barbati, se pregatesc sa lupte cu frica. Assante indeparteaza temerea ca parul nu iti va sta cum trebuie, ca masajul va fi o tortura, ca unghiile iti vor fi distruse de un manechiurist nepriceput si alte asemenea.
“Conceptul creativ, spune Felicia Stoica, copywriterul campaniei, a pornit de la frica ce ne cuprinde pe fiecare dintre noi inainte de intra intr-un salon de infrumusetare. Niciodata nu stii daca la final te alegi cu o frizura sau o cioplitura, cu o tratare faciala sau o maltratare, cu un masaj sau un carnaj, cu o manichiura sau cu o tortura.”
Aceste temeri, insa, nu-si au locul absolut deloc la salonul Assante. Fiind primul salon destinat exclusiv barbatilor, ne-am dorit ca si comunicarea noastra sa fie diferita. Am ales sa prezentam fata urata a lucrurilor, pentru a elimina orice temere legata de serviciile oferite de noi. Studiile ne arata ca barbatii sunt din ce in ce mai preocupati de imaginea lor, isi aleg cu atentie hainele si accesoriile si sunt la curent cu ultimele noutati in materie de moda.
Si pentru ca vorbim despre perceptii, sentimente, subconstient, libertatea de executie este maxima, iar ilustratia este mediul ce o permite. Le multumim celor de la Assante pentru increderea in modul de abordare total inedit pe care l-am ales pentru promovarea salonului.
“Ilustratiile in cheie noir sunt lucrarea lui Adrian Isaia si, dupa mine, sunt pe atat de neobisnuite pentru un astfel de produs, pe cat sunt de stranii pentru peisajul publicitar de la noi.” – Bogdan Muresanu, Creative Director.
Echipa care s-a ocupat de acest proiect este formata din: Carmen Olteanu – Account Director, Raluca Rotaru – Strategic Planner, Bogdan Muresanu – Creative Director, Felicia Stoica, copywriter, Adrian Isaia, senior art director.
{mosloadposition user10}