Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vineri, Kanal D pe locul doi in preferintele telespectatorilor

Vineri, productiile din prime time au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Serialul turcesc "Tradarea", emisiunea-magazin "D-Paparazzi" si show-ul "Supermodels by Catalin Botezatu" au reprezentat optiunea secunda pentru telespectatori, devansand emisiunile posturilor concurente.

Astfel, in intervalul 20:00 – 22:30, serialul "Tradarea" a inregistrat 7,6% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban, 7,0% rating si 12,1% cota de piata, pe targetul National, 5,0% rating si 10,4% cota de piata, pe targetul Comercial. 1.283.000 de romani vizionau vineri Kanal D, minutul de aur, atins la 20:15, peste un million si jumatate (1.630.000) de telespectatori urmareau cu sufletul la gura serialul "Tradarea".

In intervalul 22:30 – 23:30, emisiunea "D-Paparazzi" a adunat in fata micilor ecrane peste un million de telespectatori (in minutul de aur, inregistrat la 22:31 – 1.086.000). Productia prezentata de Ilinca Vandici a inregistrat in intervalul difuzarii (22:30 – 23:30) 2,6% rating si 6,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

Topul clasamentului il inchide show-ul "Supermodels by Catalin Botezatu", difuzat in intervalul 23:35 – 1:45, cu audiente remarcabile: 2,2% rating si 9,9% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 253.000 de romani vizionau vineri Kanal D, in minutul de aur, atins la debutul editiei (23:35), 418.000 de telespectatori urmareau productia prezentata de Catalin Botezatu.

Audiente Kanal D – 20 martie 2015

Ø Serialul "Tradarea" – target All Urban

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Pro TV

18.7

33.7

Kanal D

7.6

13.7

Antena 3

4.2

7.5

Antena 1

3.3

6.0

Acasa

2.1

3.8


Sursa: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30

Ø Serialul "Tradarea" – target National

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Pro TV

20.8

36.2

Kanal D

7.0

12.1

Antena 1

3.9

6.8

Antena 3

3.2

5.5

TVR 1

2.5

4.3


Sursa: Kantar Media Romania
Target: National
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30

Ø Serialul "Tradarea" – target Comercial

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Pro TV

21.3

44.6

Kanal D

5.0

10.4

Antena 1

3.3

7.0

Acasa

2.2

4.6

Antena 3

1.7

3.6


Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30

Ø Emisiunea-magazin "D-Paparazzi" – target Comercial

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

22:30-23:30

Pro TV

22.8

54.1

Kanal D

2.6

6.2

Antena 1

1.8

4.3

Antena 3

1.5

3.6

Prima TV

1.3

3.1


Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 22:30-23:30

Ø Show-ul "Supermodels by Catalin Botezatu" – target Comercial

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

23:35-25:45

Pro TV

7.1

31.7

Kanal D

2.2

9.9

Antena 1

2.0

9.0

Antena 3

1.1

5.1

Prima TV

0.9

4.0


Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 23:35-25:45

Bucuresti, 23.03.2015
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.