Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vineri, 31 octombrie, ne vedem la MarkDay!

Conferinţa de marketing digital MarkDay va avea loc în această săptămână.

Clujul va găzdui cea de-a doua ediţie a evenimentului, de această dată într-un nou format în cadrul expoConferinţei de eCommerce TeCOMM. Vă aşteptăm cu o zi întreagă dedicată domeniului care a revoluţionat vânzările, marketingul digital.

Vom descoperi cele mai noi şi eficiente tehnici aplicate de marile branduri ale Europei, iar mai apoi vom învăţa de la specialişti cu experienţă cum să le aplicăm eficient.

Andre Alpar, SEO & Online Marketing Specialist la agenţia germană AKM3, este un veteran al mediului online specializat în campanii de link marketing atât pentru ţările din Europa, cât şi din afara acesteia.

Andre va vorbi despre viitorul căutărilor online acoperind cele mai importante 5 trenduri ale procesului de căutare.

Alături de Adelina Oprea, Marketing Manager la LaRedoute, vom explora extraordinara lume a campaniilor virale. Vom afla care este momentul potrivit pentru a realiza o campanie ce se doreşte a deveni virală, dar mai ales cum se realizează o astfel de campanie.

Ilyan Kovatchev
, Founder & Creative Director al ilyan.com, face parte din sectorul business care se ocupă de campanii de comunicare a brandului de 20 de ani. Agenţia sa realizează campanii de marketing digital pentru companii de top precum Danone, Mondelez, Heineken, Tui, Lidl şi multe altele.

El şi echipa sa au trecut prin era radioului, a ziarelor, a webului şi prin cea social-digitală. Este cel care a creat primul web site din țara sa de origine, Bulgaria, în 1996 şi de atunci este permanent fascinat de cum acest sector a schimbat lumea în care trăim.

Ilyan vine la MarkDay cu o abordare îndrăzneaţă asupra marketingului digital – How digital marketing is a lot like sex. An insightful talk about 11 shades of digital marketing emphasizing why size is important, skills are critical and why all the partners should be happy.

Ziua se va încheia cu un Masterclass susținut de Luke Brynley-Jones, Founder & CEO al Our Social Times, alături de care vom învăța cum să folosim Content Marketingul pentru a livra ROI.

Luke activează în acest domeniu încă dinaintea apariţiei reţelelor de socializare Facebook, Twitter, YouTube sau MySpace şi combină în sesiunea sa experienţa incontestabilă pe care o posedă cu abordarea clară şi strategică a marketingului.

Profită de ultima ocazie şi asigură-ţi un loc alături de specialiştii de marketing ai momentului!

Înregistrează-te acum!

Explorează, descoperă, învaţă şi aplică cele mai noi şi de succes trenduri ale erei marketingului digital alături de cei mai buni specialişti ai domeniului.
Vă aşteptăm vineri, 31 octombrie, la Grand Hotel Italia 5* din Cluj-Napoca.

Cluj-Napoca, 28.10.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.