Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

VIER PFOTEN saluta angajamentul companiei Ferrero de a renunta

la ouale provenite de la gaini tinute in custi

Fundatia va continua sa ceara si altor companii sa urmeze acest exemplu

Astazi, VIER PFOTEN International anunta angajamentul luat de o importanta companie din industria alimentara – Ferrero – de a renunta complet la ouale provenite de la gaini tinute in custi. VIER PFOTEN saluta aceasta decizie, considerand-o un pas major in lupta pentru reducerea suferintelor provocate animalelor. Fundatia cere si altor producatori sa urmeze exemplu companiei Ferrero.

Prin actuala campanie,VIER PFOTEN solicita marilor producatori alimentari sa renunte la ouale care presupun suferinta animalelor si sa achizioneze numai oua provenite de la gaini tinute la sol, in aer liber. Ferrero, printre ale carei branduri se numara ouale Kinder, Nutella bomboanele Raffaello sau Tic-tac, a fost prima companie care a raspuns pozitiv la aceasta solicitare. Recent, compania a anuntat inceperea procesului de eliminare a custilor din fermele care furnizeaza ouale, de pe teritoriul Germaniei, Italiei, Frantei si Suediei. Pe termen lung, Ferrero va colabora cu VIER PFOTEN pentru dezvoltarea si imbunatatirea sistemului de crestere a gainilor la sol, in aer liber.

„Prin aceasta decizie, Ferrero contribuie la reducerea suferintei a milioane de gaini tinute in conditii chinuitoare in custi. Salutam decizia Ferrero de a-si asuma rolul de deschizator de drumuri”, a declarat Gabriel Paun, director de campanii VIER PFOTEN International.

VIER PFOTEN a cercetat piata si a inceput discutiile cu unele dintre cele mai mari companii din industria alimentara, precum Ferrero, Kraft, Nestle si Unilever, cerandu-le un angajament public ca nu vor mai folosi ouale produse prin sistemul vechi. Fundatia a descoperit ca multe dintre aceste companii inca mai folosesc aceste oua ca ingrediente pentru numeroase produse, fara sa includa specificatii pe eticheta acestora.

„Milioane de gaini sufera in continuare din cauza conditiilor chinuitoare din custi. Consumatorii sunt din ce in ce mai preocupati de tortura la care sunt supuse gainile ouatoare in fermele industriale. Din nefericire, un numar mare de producatori alimentari inca mai folosesc aceste oua in produse precum dulciurile, produsele de patiserie, pastele, maioneza sau sosurile, fara a-si informa consumatorii. Suferinta gainilor nu mai trebuie sa fie un ingredient secret. Cerem tuturor producatorilor sa demonstreze respectul fata de consumatori si sa urmeze exemplul companiei Ferrero”, a mai spus Gabriel Paun.

Viena, Austria / Bucuresti, 09.04.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.