Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Viata satului, cea mai mare audienta pe 2014

Emisiunea pe teme rurale de la TVR 1 s-a clasat din nou pe primul loc în preferinţele românilor. Cel mai urmărit minut al ediţiei de duminică a înregistrat peste un milion de telespectatori.

Viaţa satului, una dintre emisiunile constant urmărite şi apreciate de telespectatorii TVR 1, a reuşit şi duminica aceasta performanţa de lider de audienţă, la nivel naţional, pe segmentul orar în care a fost difuzată. Mai mult decât atât, ediţia din 7 decembrie a emisiunii a înregistrat, conform datelor furnizate de Kantar Media, cea mai bună audienţă dintre toate ediţiile difuzate până acum în acest an.

Fără a fi o ediţie specială sau a aduce invitaţi de marcă, Viaţa satului din această duminică a performat din punctul de vedere al audienţei, confirmând încă o dată interesul românilor pentru problemele ce ţin de lumea satului. TVR 1 a înregistrat din nou cifre notabile de audienţă, poziţionându-se pe primul loc în clasament, ca medie pe durata întregului program. Mai exact, 809.000 de români din întreaga ţară (cifră ce corespunde unui rating mediu* de 4,4% şi unei cote medii de piaţă** de 13,3%) au urmărit, în medie, cele două părţi ale programului. Cel mai urmărit moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 12.39, cand 1.048.000 de români se uitau la Viaţa satului. Ratingul TVR 1 la nivel naţional, la ora menţionată, a fost de 5,7%, iar cota de piaţă – de 15,7%.

În ediţia din 7 decembrie, telespectatorii au putut urmări reportaje diverse, despre târgul INDAGRA, cea mai mare manifestare expoziţională din România, ce a avut loc în această toamnă, despre localitatea gălăţeană Matca, devenită celebră pentru genetica la vacile de lapte (la o cantitate de 60 de litri de lapte pe zi, obţinuţi de la o singură vacă, comuna Matca poate concura cu succes cu cele mai performante ţări în acest domeniu!) sau despre un tânăr agricultor bistriţean, absolvent de Teologie, acum student în anul II la Horticultură, premiat de Ministerul Agriculturii pentru reuşitele sale în domeniul pomiculturii.

Tot din ediţia de duminică am aflat cum a reuşit să obţină finanţare un tânăr sas din Sibiu, pentru ferma sa de găini ouătoare. „Jurnalul satului” de la „12 trecute fix” ne-a adus ultimele noutăţi privind agricultura şi agricultorul român, iar rubrica „Minimonografie comunală” a prezentat localitatea Moldoveneşti, din judeţul… Cluj.

Directorul unei fabrici de zahăr din Transilvania a vorbit telespectatorilor Viaţa satului despre prezentul şi viitorul industriei zahărului în România, explicând cum a ajuns ţara noastră – din ţară exportatoare de zahăr, la ţară importatoare – şi sugerând o soluţie pentru această situaţie, iar un fermier braşovean a făcut o analiză a anului agricol 2014, pornind de la propriile experienţe.

În perioada ianuarie-decembrie 2014, TVR 1 îşi menţine poziţia de lider de audienţă, la nivel naţional, duminica, pe intervalul 10.35-12.50, în care se difuzează emisiunea Viaţa satului. În medie, 495.000 de români (corespunzând unui rating mediu de 2,7% şi unei cote medii de piaţă de 9,8%) au fost prezenţi, duminica, în faţa micilor ecrane, pentru a afla de la Dana Constantinescu informaţii utile despre sectorul rural şi dezvoltarea acestuia. Prin comparaţie, Antena 1 a fost urmărită, în acelaşi interval orar de o medie de 430.000 de telespectatori (rating mediu 2,3%, share mediu 8,5%), iar la ProTV s-au uitat, în medie, 383.000 de telespectatori (rating mediu 2,1%, share mediu 7,6%).

Emisiunea poate fi urmărită şi online, pe portalul video al Televiziunii Române, TVR+, disponibil şi pe tabletă sau mobil. Aici puteţi descărca aplicaţiile TVR+ pentru IOS şi Android.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv.

Bucuresti, 08.12.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.