Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Viata dupa fuziune

Tendinta globarizarii se resimte si in sectorul bancar. Dupa tratative pe plan international care au dus la fuziunea a doua dintre cele mai mari banci europene, trei "pitici" ai sistemului bancar romanesc s-au trezit, in consecinta, propulsati pe locul patru din punct de vedere al activelor.

Asa incepe povestea noului actor pe piata de profil UniCredit Tiriac, o banca rezultata in urma fuziunii HVB, Banca Tiriac si UniCredit Romania. Solutia pare un compromis deosebit de eficient: Banca Tiriac pune la bataie clientela de retail fidelizata prin dobanzile atractive, HVB se implica cu portofoliul de multinationale, in timp ce UniCredit aduce o contributie consistenta pe segmentul companiilor medii.

Astfel, UniCredit Tiriac pune un mare accent pe sectorul de afaceri, pentru a face fata concurentei din ce in ce mai acerbe din sectorul bancar, in care cel mai mare jucator trece printr-o restructurare profunda iar noii-veniti incearca sa muste din cota de piata a veteranilor.

La capitolul noutati, UniCredit Tiriac vine cu o structura de agentii specializate: clienti corporate si persoane fizice. Solutia “de import” se doreste o eficientizare la nivel operational, dar si crearea unui climat adecvat in functie de rulajul si nevoile companiilor.
Cu toate ca la prima vedere o fuziune in trei nu poate crea un dezechilibru la nivel de angajati, noua banca nu a fost ocolita de repercursiunile migratiei de personal. In plus noile evaluari si standarde au mai cernut din plapuma groasa a resurselor umane. Asa ca lista de angajari ramane deschisa momentan doar pentru cateva dintre pozitiile de top.
 
Astfel de la mjlocul anului in curs, UniCredit Tiriac va demara in tromba de pe locul patru, pozitie pe care vrea sa si-o pastreze prin concentrarea cu precadere asupra sectorului de afaceri.

In acelasi numar al revistei BusinessWeek Romania mai puteti afla care sint petitorii fabricii de avioane de la Craiova si care este starea turismului balnear, despre care autoritatile spera ca va contribui la relansarea turismului romanesc.

Bucuresti, 3.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.